zondag 15 juli 2012

Zwart-Wit

Vanavond kwam ik heel toevallig op Pinterest terecht. Er ging een wereld voor me open! Wat daar allemaal wel niet te zien is......
Een soortgelijk kaartje heb ik daar langs zien komen. (en schaamteloos gelift....)
(tja....foto's nemen om half 11 's avonds bij lamplicht levert niet de mooiste foto's op.....)

De komende week geen tijd om te knutselen of op jullie blogs te reageren: maandag etentje ivm afscheid van 2 collega's, dinsdagavond  musical groep 8, woensdag magazijnen opruimen en schoonmaken, donderdag hele dag afscheid groep 8, vrijdag laatste schooldag en naar Nijmegen om oudste zoon toe te juichen met de 4-daagse, zaterdag boodschappen doen en ten slotte zondag jarig zijn......Daarna kan voor mij de vakantie beginnen!!!

5 opmerkingen:

  1. Nou, hij is prachtig!!
    Ik had je al sterkte gewenst. Ik hoop dat het een goede week voor je wordt!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh echt een hele mooie kaart! Ik heb hem (ook schaamteloos ;o) hihi) opgeslagen als inspiratiekaart. Ik heb namelijk dezelfde stempels.
    Hopelijk wordt het toch nog een fijne week voor jou en tot blogs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en niet mee inzitten want iedereen lift wel eens!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, ik vind het stempelen zo leuk om bij jullie te zien. Succes nog deze week en alvast gefeliciteerd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, zo te horen ben je wel aan vakantie toe! Alvast een fijne verjaardag en een welverdiende vakantie toegewenst.
    En je kaart is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen