dinsdag 8 september 2020

Hamsteren!!

Natuurlijk kwamen die nieuwe hamsters ook in mijn winkelmandje terecht en mag de eerste hamster vandaag op mijn kaart poseren:


Ik gebruikte de sketch van The Sketchy Challenge en 4 van de 5 kleuren uit het kleurenpalet bij Sunday Stamps komen er in voor (de eerste 3 kleuren in de banners en het dp en het blauw in het dp achter de hamster).
En ik laat deze kaart meedoen bij Creaties Suzan. Daar heeft Natacha het nieuwe thema gekozen: herfst.

Deze kaart gaat naar mijn vriendin die over 2 weken geopereerd moet worden aan huidkanker bij haar neus. Erg spannend en dus krijgt ze van mij een dikke knuffel!

Gistermiddag kwam een collega die in de lappenmand zit bij mij knutselen. We hebben een leuke kaart gemaakt en heerlijk gekletst! Ze kocht ook nog 9 kaarten uit mijn voorraaddoos dus die moet nodig weer bijgevuld worden. De geboortekaartjes zijn helemaal op..... En vandaag komt de dochter van een andere collega om te helpen met de geboortekaartjes die ik voor haar maak. Zij een ochtendje draaien op de cuttle-bug en ik een ochtendje papiertjes snijden. Dan is al het stans- en snijwerk gedaan en kan ik beginnen met alles in elkaar te plakken. Mijn vrije dagen worden dus goed ingevuld.


25 opmerkingen:

  1. De leuke hamster staat mooi op je kaartje!
    Veel plezier met de freubel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Succes met draaien en plakken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat hamstertje is ook heel erg leuk en de kaart die je ermee hebt gemaakt ook!
    Wat leuk dat je geboortekaartjes op bestelling mag maken, veel plezier met de voorbereidingen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de hamster, leuke sketch heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Een lekker vrolijk hamstertje.
    Veel succes met de geboortekaartjes! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een geweldige kaart! Zulke mooie kleuren die ook overal in terug komen, de hamster waar je vriendin, ondanks de vreselijk spannende tijd vast een glimlach van krijgt en de opmaak die zo in balans is. Super!
    Veel knutselplezier, zo te lezen vermaak jij je wel 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje. Leuk dat je die mooie nieuwe stansjes alweer hebt.
    Je hebt het druk, op je vrije dagen. Wel gezellig dat er steeds iemand mee komt knutselen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel gezellig om zo je dagen te mogen vullen Henriët. Je kaart met dikke knuffel (hamster) is heel leuk geworden vind ik.
    Knutsel ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De hamsters vliegen ons om de oren in blogland, hihi wat is ie weer leuk hè! Je bent lekker ijverig met van alles bezig Henriët...gezellig hoor! Ik las hiervoor over het geven van reacties...het is hobby hoor en mij lukt het ook niet altijd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een super leuke herfstkaart, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very cute, Henriet - reminds me of my hamster, Sebastian, lol. Love his Fall setting, too - perfect for our colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo langzaamaan komen er steeds meer herfst kaartjes op verschillende blogs, ik ben er dol op.
    Deze kaart heeft prachtige kleuren, een challenge geeft al een mooi uitgangspunt, vind je niet.
    Leuke sketch ook.

    Als ik het goed begrijp maak jij dus de geboorte kaartjes voor iemand, wat een mooie opdracht is dat zeg!!
    Voorlopig hoef jij je niet te vervelen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige herfstkaart met mijnheer de hamster.
    Ik zie veel hamsters en mollen voorbij komen.
    Fijn als je hulp krijgt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt. Veel succes met de babykaarten. Ook leuk om te maken. Handig om samen wat te doen als je meeerderen moet maken. En het schiet dan ook wat meer op. Snijden en draaien is altijd een heel tijdrovende bezigheid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel toffe herfstkaart met de leuke hamster! En wat is dat papier gaaf hé! Fijn dat je hulptroepen kan inschakelen met het stansen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart. En leuk dat je je kaarten verkocht hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach ja die hamster is ook zo leuk! Mooie kaart. Gezellig dat je collega bij je kwam. Wel sneu zo lang al in de ziektewet.Maar jij bent al weer wat kaarten kwijt. En wat spannend voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach die winkelmandjes toch daar valt toch altijd zoveel in. Ik denk dat hamster toch ook op mijn wishlist komt, dat komt natuurlijk door het zien van mooie kaarten zoals deze. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje! De hamster is zo leuk! Ik heb hem ook in huis maar nog niet aan toegekomen, hopelijk lukt het vandaag alsnog.
    Heel speciaal om geboortekaartjes te mogen maken, leuk dat de aanstaande moeder zelf komt meehelpen. Veel plezier!
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
    Liefs Bianca
    DT The Sketchy Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super kaartje voor je vriendin!! Is altijd spannend. Wij hebben het helaas ook in de familie. Hopelijk krijgt ze een goede uitslag. Dit kaartje gaat haar vast goed doen. Succes met je geboortekaartjes.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo schattig dat hamstertje!! Hele mooie herfstige kaart! Daar gaat ze heel blij mee zijn. Sterkte voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cute die cut squirrel and mushroom! Such a fall scene using our colors so nicely. Thanks for joining us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk herfstig kaartje! Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen