donderdag 19 april 2018

52 weeks to Christmas - week 16

En hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Gelukkig had ik er weer 1 extra gemaakt want van knutselen en bloggen is het deze week nog niet gekomen.


Deze keer heb ik de schets gebruikt van Kaartjes Inspiratie Challenges op facebook. Ik heb gewerkt met een oud blokje van het Kruidvat en dit gecombineerd met effen lila papier. De pinquin van MD staat lekker te pronken met zijn shawl.

Ik vertrek zo met manlief naar Groningen om Donar weer aan te moedigen. Ze spelen vandaag de 2e wedstrijd in de halve finale van de Europacup. De heenwedstrijd hebben ze met 10 punten verschil verloren. Ik hoop dat ze dat vandaag kunnen goedmaken.
Als je ook eens wilt zien hoe de sfeer is bij zo'n basketbalwedstrijd dan kun je de wedstrijd live volgen via Ziggo.

Geniet van jullie avond!

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje! Dat zou ik ook moeten doen, een voorraadje kerstkaarten maken en dan in een week als deze, met te mooi weer om zin te krijgen in een kerstkaart, toch een kerstkaart te kunnen laten zien.
    Veel plezier vanavond! Ik ga een wedstrijd fluiten, ook leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart !
    En veel plezier vanavond !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Henriët! Leuk dat ik je hier ook tegenkom!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Henriet!
    En het oude papier doet het nog goed.....ik heb dit ook nog ergens liggen!
    Groetjes en veel plezier vanavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, Henriët! Dat papier blijft mooi.
    Ik hoop dat Donar goed speelt. Veel plezier.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kerstkaart met die pinquin. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig Henriet. De pinguïn is erg leuk. Ik was ook met deze schets bezig. De kaart ligt er nog. Moet nog even wat meer inspiratie krijgen. Nu genieten van het mooie weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit kerstkaartje Henriët ...zo een schattig pinguineke erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartjes van vandaag zijn erg leuk, het muizengezin is echt feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, prachtig papier en zo leuk met die pinguïn ! Ik duim mee voor Donar ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die pinguin aan de wandel! je muizenkaartje is ook prachtig!
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi kaartje zo !
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen