woensdag 11 februari 2015

Kikker in de lift

Vanavond heb ik een kaartje gemaakt die ik mee laat doen bij de LiftChallenge.  De 4 uitgestanste cirkels deden mij denken aan luchtbelletjes in het water. ik heb er dus een soort onderwaterkaart met een kikker van gemaakt.
De basis is een vierkante, witte kaart waarop ik blauw papier heb geplakt. Daaroverheen heb ik weer een wit vierkant verhoogd opgeplakt, Hier heb ik de cirkels uitgestanst. De kikker er achter geplakt en zijn ene pootje komt net bij de onderste kleine cirkel tevoorschijn. De witte letter HI rechtsonder in de cirkel. Met groen de ijspegels van Marianne Design gestanst zodat het net waterplantjes lijken en deze ook in de onderste cirkel geplakt. Rechtsboven een houten bloemetje, nog een rode ballon en verder blauwe sequins die lijken op luchtbelletjes.
Ik ben tevreden!

Dit was de te liften kaart:
Zo dat was het voor vandaag. Zomaar 2 kaarten op 1 dag. Maar aangezien de Lift Challenge maar tot de 13e loopt deze ook meteen maar op m'n blog gezet.


13 opmerkingen:

  1. Je liftkaartje is een echte topper Henriët...heel leuk idee om zo een onderwaterkaartje te maken....super zoals die vis door het rondje gluurt....en dan met die pailletjes geeft net een sprankelende uitstraling....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat is dit een originele lift, zeg. Echt super leuk met dat kikkertje! Word je vrolijk van.
    En dat voetje zo subtiel door het kleine cirkeltje te zien....
    Geslaagd!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Henriet....ik heb hem klaarstaan voor morgen!
    Je kaartje dat je eerder vandaag liet zien is ook prachtig....leuk voor je man....gefeliciteerd!


    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél grappige liftkaart, leuk gedaan!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan zo met die kikker!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, prachtig gelift.
    Heel mooi gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en originele lift! Heel gaaf, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriët,
    wat een superleuke lift, ik vind het kikkertje geweldig, heel origineel gedaan!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een opkikkertje Henriët, heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om de kaart op deze manier te maken. Idd het zijn net luchtbellen. erg vrolijk geworden, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke kaart, fantastisch gedaan met het kikkertje!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen