donderdag 30 oktober 2014

Donderdag is kerstkaartendag

Helaas lezen jullie in dit bericht nog niet hoe de reactie van mijn vader was toen hij zijn verjaardagkado kreeg. Dit bericht is namelijk ingepland.....

Deze keer maakte ik een kerstkaartje met zilveren kerstbomen:
Op de rode basiskaart plakte ik wit papier dat ik met een embossing-folder heb bewerkt. Daar sneed ik eerst gedeeltelijk een cirkel uit. In de ruimte die zo ontstond plakte ik een iets kleinere cirkel van design papier. Op de sterretjes van dit papier plakte ik pareltjes. Daarvoor plakte ik 2 zilverkleurige kerstbomen die ik versierde met rode plakparels. Tenslotte nog een banner met tekst die vastgezet is met een brad. 

Nog 7 weken dan begint hier de kerstvakantie. Binnenkort maar eens even tellen of ik ondertussen kerstkaarten genoeg heb. En anders de productie maar even opschroeven!

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Henriët,
    Leuk met de uit gestanste cirkel en de zilveren boompjes,
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, weer een goede tip voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Henriet met de zilveren kerstbomen....een echte blikvanger!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, die boompjes zijn ook prachtig, wil ik nog steeds eens hebben, zodra ik ze tegenkom vallen ze vast automatisch in mijn winkelmandje! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Ik denk dat ik de productie ook nog even op moet schroeven.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden.Ik zag dat je nog wat geplaatst had met je nieuwe spullen. leuk, en heerlijk weer nieuwe inspiratie. Fijn dat je meedoet deze week. groetjes, Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen