zaterdag 25 februari 2012

Vogelhuisje

Voor een oud-collega van mij heb ik afgelopen week dit vogelhuisje gemaakt. Ze nam afscheid van het onderwijs na ruim 40 jaar een super kleuterjuf te zijn geweest.
In het vogelhuisje zit een label met daarop een lieve wens en op de achterkant een foto uit een theaterprogramma. Ik heb haar namelijkeen kaartje gegeven voor een concert van Rob de Nijs.(het tweede ligt hier thuis want we gaan er gezellig samen heen!!)
Ik had er ook nog een bijpassend kaartje bij gemaakt maar dat ben ik vergeten om op de foto te zetten.
Foto is gemaakt met de mobiele telefoon, dus niet zo'n geweldige kwaliteit.....

2 opmerkingen:

  1. Wat leuuuuk!!! En die kleuren zijn helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vogelhuisje. De kleuren zijn inderdaad geweldig.
    José

    BeantwoordenVerwijderen