donderdag 22 december 2011

Laatste keer Kerst voor 2011

Dit is het laatste berichtje dat in 2011 over Kerst gaat!
Ik had nog beloofd een foto van mijn gehaakte kerststal te laten zien als ze in het stalletje stonden. Helaas zijn de os en de ezel niet af gekomen (de onderdelen liggen er, maar ze moeten nog in elkaar gezet worden) en het is ook maar bij 1 schaapje gebleven.
Verder heb ik in de late uurtjes de afgelopen week nog een paar kerstsokjes gehaakt. En aangezien we geen kerstboom hebben dit jaar heb ik ze maar aan de kast gehangen.
Straks me klaarmaken voor het Kerst gala-diner van school. En dan vanaf morgen genieten van 2 weken vakantie!!!

1 opmerking:

  1. Whooo als ik die popjes in de winkel zou zien, zou ik ze meteen kopen! Damn, wat is dat een geweldig mooi kerststalletje! Dat heb je echt prachtig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen