zaterdag 15 januari 2022

Winter

Vandaag een winters kaartje op mijn blog:


Bij Dutch Card Lovers is het thema deze keer 'wintervogel'. Daarom heb ik een uil gemaakt in een winters landschap. Voor de achtergrond heb ik inkt gebruikt. Langs de linker rand en links op de kaart stempelde ik veertjes. Ik stanste 3 boompjes uit die ik bewerkte met structuurpasta. Ook langs de rand van de kaart kwam structuurpasta (voor mij een nieuwe ontdekking maar ik vind het zulk leuk spul). In de hoek linksonder plakte ik een aantal zilveren bolletjes. Vind ze op sneeuwballen lijken. Ik kocht ze voor de kerst bij de Wibra. Een zakje met heel veel van die bolletjes in verschillende maten. Ik heb ze ook in het goud. Na de rand maakte ik met acrylverf de maan en daar plakte ik de uil gedeeltelijk voor. Nog 3 winterse woordjes erbij en de kaart was klaar. Alles gemat op blauw papier en dat op een witte kaart geplakt.

Dit weekend geen bijzondere plannen. Vooral even niks! Nou ja niks......vooral veel knutselen natuurlijk. Afgelopen week 5 dagen op school geweest en de komende week werk ik maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Dinsdag wordt waarschijnlijk een erg leuke dag want dan gaan Monique en ik een dagje naar GerJanne. Nu al zin in!

16 opmerkingen:

  1. Mooi en héél erg winters!
    Leuk hè, die sneeuw zo maken, ik deed dat laatst ook, met een echt laagje.
    Het landschap is goed gelukt zo en toch is de uil een echte blikvanger.
    Lekker even helemaal niks!!
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gave kaart, de uil is het middelpunt, maar de winterse achtergrond geeft de sfeer aan. Mooi gedaan!
    Ik kan mij voorstellen dat je dit weekend rustig aan doet, maar ook dat je je verheugt op dinsdag, veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat komt de uil mooi uit op de achtergrond , leuke details heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winterse kaart met deze mooie uil.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winterse kaart met de uil
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart en ik zie dat we hetzelfde idee hadden! Ik heb eigenlijk ook maar 2 vogels een uil en een duif!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi geworden. Alvast heel veel plezier dinsdag en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje met de leuke uil in het winterse landschap Henriet!
    En voor dinsdag wens ik jullie een hele gezellige dag....maar dat zal best wel lukken!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bedacht Henriët voor de challenge en het is een heel mooi winters landschap! Geniet van je knutselweekend en veel fun dinsdag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de winterse uil. Heel leuk bedacht zonet het winterse landschap. Veel knutselplezier dit weekend. Lekker even bijkomen vsn je drukke werkweek. Alvast een hele gezellige knutsel dag dinsdag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat een leuke kaart mooie uil en sneeuw, ik gebruik de laatste tijd ook structuur pasta mooi spul. Geniet van het weekend en de knutseltijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie winterse kaart heb je gemaakt Henriët, leuk met die vliegende uil erop. Fijn weekend verder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk kaartje, ik hou wel van een uiltje en die achtergrond heb je heel gaaf gemaakt hoor, ik ben fan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie winterse kaart. Voor dinsdag alvast veel plezier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie winterse uil op je kaart! Ook de pasta die je gebruikt hebt is heel mooi, het maakt het winterse plaatje echt compleet. Dankjewel voor het meedoen met de Dutch card lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart met een hele mooie uil erop! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen