donderdag 21 oktober 2021

Marianne Design challenge 280

Na 2 week beterschapskaarten gaan we nu verder met challenge 280 op het Marianne Design Challenge blog. Jolanda wil deze keer graag een Halloween kaart zien. En hoewel ik niets met Halloween heb en ook niet echt Halloween stansjes heb is het me toch gelukt een kaart te maken:

Met een pompoen, spinnenweb, spinnen en een uil op een bezem heb ik toch de Halloween sfeer neer kunnen zetten volgens mij. Dus ook als je weinig of geen echte Halloween spullen hebt kun je toch meedoen met deze challenge.

Gebruikte materialen:
CR1383: insecten
CR1422: spinnenweb
CR1541: tuingereedschap
LR0677: cirkel lay-out
COL1475: Eline's uil
COL1501: Eline's pompoen
COL1449: XXL alfabet

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Halloween creatie. Mooi op de ronde mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuke Halloween kaart geworden! Knap gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, het is je prima gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook niet veel met Halloween maar je kaart is superleuk geworden. Ook je label met het peperkoeken mannetje is mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap, héél knap.
    Ik heb ik niks met Halloween, maakte ooit een kaart en die heb ik nu nog in mijn voorraad kaarten zitten, haha.
    Maar jij bewijst dat je inderdaad een echte Halloween kaart kan maken met herfst spullen daarum vind ik het zo knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik weet hoeveel moeite je ervoor moest doen en dat je er ook een beetje tegenop zag, maar wow wow, wat is je dat goed gelukt. Super leuke kaart! Nu nog bedenken naar wie je hem stuurt (Colien?).
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een GAAF kaartje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke halloweenkaart Henriet,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart ook supergoed gelukt! En dat terwijl je voor je gevoel niks Halloween-achtigs had. Ik stond er hetzelfde in als jij, maar heb me toch laten uitdagen en heb gistermiddag meteen een kaart gemaakt. Hij verschijnt later vandaag op mijn blog...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf kaartje het is je zeker goed gelukt ik vind ook een lastig thema maar wie weet lukt hem om ook een kaartje te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is je super gelukt zonder halloween stansen. Ik heb ook niets met halloween.
    Jij nog 1 dagje vrij voordat je weer aan de bak moet?? Geniet ervan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een geweldig leuk Halloween-kaartje is dit geworden, heel gaaf gemaakt zeg!

    Ik wil je via deze weg nog ontzettend bedanken voor je lieve kaartje wat wij van je ontvingen voor ons huwelijk. Hele late reactie van mij.. helaas eerder niet van gekomen. Sorry!! Maar beter laat dan nooit, dus bij deze nog heel erg bedankt. Echt super lief!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen