vrijdag 8 oktober 2021

Gastdesigner bij Cheerful Sketches

Daar ben ik weer. Gisteren al twee keer en vandaag alweer.
In augustus kwam mijn kaartje met mevrouw muis in de top 4 bij Cheerful Sketches. Dat betekent dat ik voor de maand oktober gastdesigner mag zijn. Ik kreeg een digi en een sketch via de mail en daar ben ik mee aan de slag gegaan:

Inkleuren is niet echt mijn ding maar met mijn stiften van de Action heb ik geprobeerd er een vrolijk geheel van te maken. Omdat het regent op de digi heb ik er helemaal een herfstkaart van gemaakt. Met papiertjes uit een herfstblok van de Action en de blaadjes die bij de hamster van MD horen.

Hopelijk is het in de herfstvakantie (die bij ons de 16e begint) nog redelijk weer. We hebben dan een uitstapje op het programma staan. Maar daarover later meer.

11 opmerkingen:

  1. Een heel leuke herfstige kaart in echte herfstkleuren. De tekst past er prima bij, maar ook het inkleuren is je goed afgegaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi gastdesigner kaartje met het leuke dp en de leuke digi, ik vind hem superleuk in gekleurd, maar wat zielig voor het slakje dat ie nat wordt en dan zit ie ook nog in een plas ik hoop dat ie niet kou vat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o enne met het pinguïntje is alles goed gekomen hoor
      groetjes ellen

      Verwijderen
  3. Echt een dot van een kaartje
    Really a gorgous creation
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart .
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart is dit Henriët.
    Superleuk dat je deze maand onze GDT bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden. Ik herken dat wel dat kleuren, ook niet mijn ding maar altijd weer mooi dat je de uitdaging aangaat. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat je uit je comfortzone bent getreden voor Cheerful. Heel mooi kaartje. Dank je dat je gastdesigner wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sketch is ook deze maand weer zó leuk.
    De digi past goed bij een herfstvakantie.
    Mooi papier en je kleurwerk is perfect in deze opvallende kleuren, voor deze herfst kaart.
    De tekst is leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aahh wat een leuke kaart. Zo’n vrolijk geheel.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie herfstkaart met een leuke digi én heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen