donderdag 28 oktober 2021

52 weeks to Christmas week 43

Na een weekje stilte ben ik er vandaag weer met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Enerzijds kwam dat door onze vakantie in Denemarken en anderzijds door drukte en een knutseldip. Maar gelukkig stond er nog een kaartje klaar om aan jullie te laten zien:


Ik maakte een achtergrond met distress oxyde en water. Daar stanste ik een rechthoek met stiksteekjes uit met afgeronde hoeken. Deze plakte ik op blauw papier en dat op een witte kaart. Ook hier alle hoekjes afgerond. De sneeuwpop van MD kreeg een plekje op de kaart en tenslotte nog een toepasselijke tekst. Ik maakte deze kaart ook in het groen en rood maar die bewaar ik voor een andere keer.

Vorige week hebben we heerlijk genoten in Denemarken. We zaten in het plaatje Ansager bij het meer van Kvie So. Dit ligt ongeveer 20 minuten rijden vanaf Billund waar Legoland is. We hebben het prima naar onze zin gehad. Wandelen, fietsen (=geocaches zoeken), lekker eten, borrelen bij de houtkachel, boeken lezen en haken. Kortom: een alles mag en niks moet weekje.

Dit was ons huisje. En van buiten lijkt het misschien klein maar van binnen hadden we alle ruimte. En voor GerJanne: de tafel was groot genoeg om te knutselen maar op vakantie gaan er alleen haakspullen mee dus ik heb het niet kunnen uitproberen.

En hier nog een kleine collage van ons weekje. We kunnen er weer een poosje tegenaan!

19 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje, fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke week gehad hebben, mooi ruim huisje hadden jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje met die lieve sneeuwpop. Fijn dat je nog wat in voorraad had.
    Wat een leuke fotos jullie hebben het wel heerlijk gehad daar in Denemarken, nu maar na genieten.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kerstkaartje Henriët.
    Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart. Fijn dat jullie van de vakantie hebben genoten en je hebt mooie foto's gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het schattige sneeuwpopje, wat heeft ie een mooie sjaal hij past helemaal bij de blauwe achtergrond.
    wat heerlijk al je zo kan genieten in je vakantie van de mooie natuur om je heen wat een fijn plekje zo te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met de sneeuwpop en het distress achtergrondje! Dat ziet eruit als een heel fijne vakantie, fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Mooie foto's, het lijkt me goed toeven in dat huisje en omgeving!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart heb je gemaakt. De foto's zien er mooi uit. Het weekje weg klink heel goed.. Lekker actief en genieten . Je moet vaak na de vakantie even weer op gang komen met het knutselen... Het komt vast wel weer. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart! Denemarken ziet er erg mooi uit en wel zo makkelijk om haakspullen mee te nemen dat neemt niet zoveel ruimte in als knutselspullen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartje. En heerlijk even er tussen uit. Denk alleen dat je niet te lang moet zijn voor dit huisje, zo met die schuine daken, of viel dat mee. Ziet er veel gezellig uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat jullie er even op uit zijn geweest Henriët. Leuk zo'n mooi huisje in de natuur. Je kerstkaart is ook weer mooi geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje, handig dat je die nog had.
    En de foto's zien er prachtig uit! Ik neem ook altijd mijn knutselspullen mee dus ik kijk ook altijd of er een goeie grote tafel is haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje met die mooie achtergrond Henriët.
    De sneeuwpop komt hier mooi op uit.
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt in Denemarken.
    Ik heb even terug gekeken op je blog en je gehaakte pompoenen zijn prachtig!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Henriët. En wat heerlijk, die foto's uit Denemarken, ziet er prachtig uit. Gelukkig had je een "positieve" reden om even wat minder aanwezig te zijn op het blog.
    Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart die blauwe achtergrond is heel mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje met verschillende technieken. En dat huis had ik al gezien inderdaad, lekker ruim zijn die huizen in Denemarken altijd. Ik vind het een land waar je altijd tot rust komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kaart met de sneeuwpop en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het weekje Denemarken. Ja het is een mooi land, ik ben er ook verschillende malen geweest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart!
    En ik ben zo jaloers dat jij in Denemarken op vakantie was, daar wil ik ook zo graag eens naar toe! Zo'n gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaart met de zelfgemaakte achtergrond. Wat een geweldig knus huisje hadden jullie in Denemarken, mooie foto's.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen