donderdag 21 oktober 2021

52 weeks to Christmas week 42

Een beetje van mezelf en een beetje van Marleen. Op haar blog zag ik grote labels met het peperkoekmannetje/vrouwtje. Ik maakte er ook een maar gaf er mijn eigen draai aan:


Ik gebruikte papiertjes uit het blokje Berry Christmas. De takjes bovenaan, de tekst en de kerstboom zijn ook allemaal van MD.
Natuurlijk laat ik deze meedoen bij 52 weeks to Christmas.
Ik denk dat er nog wel meer volgen. Niet moeilijk te maken en een leuk resultaat. Helpt weer om mijn inhaalslag te maken.

21 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaart/label. Het koekmannetje is erg lief.
    Geniet lekker verder in Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk label. Dat papier had ik gisteren ook nog in mijn handen, maar was niet bezig met een kerstkaart, dus heb het laten staan. Mooi de twee tinten rood en dat mannetje is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi label en dat koekmannetje is zó leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi label leuke kleurtjes heb je gebruikt en wat een schattig peperkoek mannetjes staat erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja we hebben weer dezelfde mal gebruikt... haha wat leuk.En wat is het een lieverd die op die leuke tag staat...
    leuk om te maken he.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De gingerbread steelt mooi de show op dit leuke label!
    Groetes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke labelkaart met het peperkoekmannetje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke labelkaart met het peperkoekmannetje! Dat mannetje zit inderdaad snel in elkaar en is erg leuk op een kaart vind ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een erg leuke labelkaart met dit mannetje. Hier kun je wel meer van maken.. Dat schiet dan lekker op. Ik heb afgelopen jaar ook wat series gemaakt. Wel handig.. Nog lekker genieten in Denemarken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke labelkaart Henriet....heerlijk met het peperkoek popje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke labelkaart heb je gemaakt zeg. Heel leuk. Het peperkoek popje vind ik ook al zo schattig. heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het label maar ook de cookie cutter is heel erg gaaf, deze staat op mijn wenslijstje...bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk label met het peperkoekmannetje. Het is hier echt heel slecht weer, Geniet maar verder in Denemarken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om nog kaart met het leuke peperkoek mannetje te zien. Die is wel favoriet hier in blogland. Leuk kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattig label met dat leuke koekmannetje heb je gemaakt Henriët.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kerstkaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Iedereen doet overal ideeën op, dat is nou juist zo leuk aan het bloggen!
    Labeltjes zijn altijd handig om op voorraad te hebben, straks met kerst heb je genoeg kadootjes waar je dat aan kan hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuk label met het peperkoekmannetje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een mooi label geworden! Erg leuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super lief kaartje met het peperkoekvrouwtje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen