donderdag 14 oktober 2021

52 weeks to Christmas week 41

Ik ben zeker niet de eerste die in blogland het leuke nieuwe ijsbeertje van MD van een sneeuwberg af laat roetsjen en ik zal ook zeker niet de laatste zijn maar het levert wel weer een leuke kaart op:


Ik was al een poosje op zoek naar de ronde stans met fijne feestdagen maar viste steeds achter het net. Toen ik op de beurs in Hardenberg was bij verschillende kramen gevraagd maar overal uitverkocht. Bij 1 kraam hadden ze nog 1 exemplaar hangen dus die snel gekocht. Ik ben er blij mee!
Deze kaart link ik als mijn wekelijkse kaart bij 52 weeks to Christmas.

Dinsdag heb ik mijn huis in herfstsfeer gebracht. In de erker zette ik een groot dienblad met mijn nieuwe gehaakte pompoenen, houten en stenen paddestoelen, een houten egeltje en een stenen pompoen. Hierbij ook mijn herfstslinger en een herfstkaartje. Op de tafel staat een bakje met al eerder gehaakte pompoenen en paddestoelen. Altijd weer gezellig.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Zo schattig met die ijsbeer. En wat gezellig al die gehaakte pompoenen, mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat gezellig bij jou! Leuk de gehaakte pompoenen, je hebt er al heel wat.
    De kaart is ook heel leuk, dat ijsbeertje is echt een topper van Eline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk al die pompoenen! Super gezellig.
    Je kaart is erg leuk. Dat ijsbeertje ga ik steeds leuker en leuker vinden en die ronde stans, ja, ik bestel vene niks, maar als ik iets voor mijn verjaardag ga vragen is het deze of de happy birthday...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, maar wat een prachtige leuke gehaakte pompoenen, en paddenstoelen...heel knap, ziet er gezellig uit.
    Gezellig dat je er bij bent deze week, Liefs Annemarie en Merit 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met de leuke ijsbeer. Past mooi in deze mal. Wat heb je leuke pompoenen en paddenstoelen gehaakt . Gezellige zo de herfst sfeer in huis halen. Wat fijn dat het je gelukt is de ronde mal te bemachtigen op de beurs. Ik heb de mal al in huis… maar ik moet nog even wachten… we zijn nog op vakantie.. Lekker genieten van het mooie weer op Cyprus . Nog een paar dagen. Jij alvast een mooie herfstvakantie Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de schattige beer kijk hem daar van de berg roetsjen, fijn hè als je naar iets op zoek bent dat je het dan gelukkig toch vind
    wat een gezellige tafel met al de gehaakte pompoenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke gezellige kerstkaart.
    Wat leuk die gehaakte pompoenen.
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met de leuke ijsbeer. Gezellig die pompoenen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe kaart met het ijsbeertje, leuk zoals hij de berg af komt glijden. Wat gezellig al die gehaakt pompoenen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan kan je zo blij zijn als een kind, ik ken dat gevoel.
    Leuke kaart hoor, wat een lieverd is het toch, die ijsbeer.
    Gezellig hoor, jullie huis en zo heb je veel plezier van je zelf gehaakte decoratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kerstkaartje Henriet....mooi met de ronde tekst stans!
    Wat een gezelligheid in jullie huis met de gehaakte pompoenen....leuk gedaan zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kerstkaart Henriët en wat gezellig die gehaakte herfstdecoratie in huis. Dat doe ik ook altijd graag, met de seizoenen mee veranderen. Genieten hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohw...ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan, ik vind het ook zo'n dot dat beertje! Je kaartje is super leuk Henriët!
    En wat heb je veel pompoenen gehaakt...het staat super gezellig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig die herfstspulletjes en leuk hoor al die gehaakte pompoenen!
    Je kaart is ook heel leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattige kerstkaart, bij mij zal je het beertje ook wel tegen gaan komen, want hij is zojuist bij mij bezorgd. En je gehaakte pompoenen vind ik ook super. Heel gezellig zo de herfstsfeer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje en wat een leuke gehaakte pompoenen ziet er erg gezellig uit
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n schattige kaart met het leuke ijsbeertje, die cirkelstans is echt leuk, ik heb ze alle twee.. Leuk zijn je gehaakte pompoenen en paddenstoelen, de herfstslinger past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
    I love this card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er zeker gezellig uit, al die gehaakte pompoenen en paddestoelen. Superleuk! Je kaart is ook gaaf; lekker vrolijk :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje Henriët.
    Die gehaakte pompoenen zijn waanzinng leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart met die schattige ijsbeer!!
    En wat een gezellige decoratie.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel schattige kaart met het nieuwe beertje ! En hoe leuk jou herfsthoekje . Knap die gehaakte pompoenen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke ijsbeer is het he ? Je kaartje is echt heel gaaf, de tinten vindt ik ook zo mooi. Gezellig herfstsfeer in je huis. bedankt dat je mee doet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen