donderdag 16 september 2021

52weeks to Christmas week 37

Nog maar 15 weken en dan is het kerst. Dat wordt nog even flink doorbikkelen met kerstkaarten. Heb er een hoop in bestelling staan dus ik kan de komende weken aan de bak.

Voor vandaag maakte ik mijn kerstkaart met een sketch van De Egel:


Ik gebruikte deze keer de sketch van Miranda. Het papier komt uit een nieuw kerstblok van de Action. En deze keer mocht Rudolf weer eens een keer zijn opwachting maken. Hij staat in een krans met zilveren sterren. Deze komt uit China.
MD heeft nog een leuk rendier. Die heb ik nog niet omdat ik 1 eigenlijk genoeg vind. Maar als ik hem zie heeft die toch ook wel een heel lief snoetje. Wie weet....ooit.....
Natuurlijk link ik deze kaart ook bij 52 weeks to Christmas. Want zij zijn natuurlijk de motor achter de wekelijkse kerstkaart op donderdag.

Ik ben begonnen aan een nieuw haakproject voor onze kleuterklas op school.


Het zijn de beestjes uit dit boekje. De tijger en de olifant zijn klaar, de papegaai bijna en dan door met de rest. Er staan nog meer beestjes in het boek dan je hier ziet. Als alles klaar is laat ik wel een foto zien.

22 opmerkingen:

  1. Mooi kaart met deze sketch en Rudolf in de hoofdrol, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze schets, altijd leuk met cirkels vind ik. Het mooie rendier is zo heel leuk ingekaderd.
    Succes met je haakproject.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kerstkaart met mooi papier, mooie kleuren.
    Superleuk, al die gehaakte beesten, ik ben benieuwd hoe die van jou er uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een schatje, die Rudolph.
    Je uitwerking van de sketch van Miranda heeft een rustige uitstraling, knap hoor, want het zijn best veel rondjes en het is een drukke sketch. Ik kan het weten, ik maakte gisteren een kaart met deze sketch😉
    Leuk, een nieuw haak project.
    Ik ben even helemaal van het haken af op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er wéér bij bent in week 37 Henriet !!
    En je kerstkaartje met sketch is wéér schitterend ,
    Fîjne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rudolph staat mooi in de spotlight op deze sketch van Miranda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met Rudolp in de picture.
    Leuke met deze sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart met het leuke rendier en succes met haken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke rendier zo leuk hoe je hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super leuk kaartje, met die schattige Rudolph.
    succes met je haakproject,
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je mijn sketch gekozen hebt voor deze mooie kerstkaart Henriët. Rudolph is een mooie blikvanger vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart...
    Zie Rudolf eens shinen in deze sketch

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een leuke kerstkaart met Rudolph het rendier Henriët.
    Leuke sketch.
    Succes met je haakwerk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super schattige kerstkaart met Rudolph in de hoofdrol.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kaart. Ik heb dit blok van de action ook gekocht, mooie tinten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart!! en rudolph blijft leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje heb je gemaakt Henriët! Ben benieuwd naar je haakwerk!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart met Rudolph en het mooie papier, dit blok is ook favoriet bij mij.
    Ben benieuwd naar je haakwerkjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart met de sketch van Miranda, Henriët. En wat een leuk haakproject voor de kleuterklas.
    Heerlijk als je een doel hebt voor zoiets.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Mooi volgens de schets. Ben benieuwd of je je laat verleiden…. Leuk boek met de leuke jungle dieren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat knap om al die beestjes te haken, het lijkt mij zo'n gepriegel en opletten. Hihi ik hou het maar bij eenvoudige pannenlappen met een uitschieter naar wat moeilijker lap.
    Maar ik kwam voor de kaart. Mooi hoor hoe Rudolf hOe staat, ik hou er wel van al die hertjes. Ik zag zaterdag zo'n mooie op de beurs van gummiapan. Die toch maar laten hangen, al weet ik niet of ik dat een volgende keer ook nog wel doe. haha.
    Dank je wel voor nogmaals het meedoen van onze sketchuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen