zaterdag 2 mei 2020

Yes

Van de week las ik een oproepje voor een kanjer die geslaagd is voor zijn schoolexamen.Om hem te feliciteren maakte ik dit kaartje:



Hier zie je de kaart met de voorkant als hij dicht is. Aangezien de naam van de kanjer te lang was voor de voorkant heb ik er maar YES op geplakt. Leek mij wel stoer.


Aan de binnenkant ballonnen in rood-wit-blauw en de tekst gefeliciteerd. Die heb ik verticaal opgeplakt omdat ik het niet leuk vind als je hier al een stukje van ziet als de kaart dicht is.
De uil in een blauw kader gezet en hij heeft zijn afstudeer pet op en het diploma onder zijn vleugel.

Ik laat deze kaart meedoen bij De Egel. Hij is per slot van rekening in de kleuren van de Nederlandse vlag. Als dit niet Hollands genoeg is dan hoor ik het wel.

Heerlijk een lang weekend met elkaar. Ook manlief is maandag en dinsdag vrij. En net in de goede shift voor hem. Nu hoeft hij de komende week maar 3 ochtenden om half 5 zijn bed uit. Dat is te overzien.

12 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat een leuke geslaagden kaart. EN slim om er dan maar YES op te zetten als de naam te lang was. Heel leuk in rood wit blauw. Ik weet niet of het genoeg is voor de Hollands challenge voor de Egel, maar ik ga je in elk geval vast bedanken voor het meedoen!
    Heel fijn lang weekend! Maar dat gaat vast lukken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je voor een geslaagde kanjer gemaakt Henriët..zo een leuke wijze uil erop...Mooi hoor!!!
    En nu is tante post erg snel geweest voor een keertje..Ik kreeg vandaag je mooie cupcake stans in de brievenbus....SUPER bedankt nogmaals hoor...Daar ga ik binnenkort een leuk kaartje mee maken...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk bedacht om je kaartje zo te maken voor deze geslaagde jongeman.
    Geniet samen fijne zondag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoere uil op je kaartje mooie combinatie van de rood wit blauwe kleurtjes leuk idee voor de jongen om te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke verrassing krijgt je kanjer met deze kaart in zijn brievenbus! Leuk opgelost met "YES".
    Fijne zondag!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk geslaagd kaartje. Hij is heel leuk in de kleurtjes rood wit blauw. Daar zal de geslaagde kanjer vast blij mee zijn.
    Nog bedankt voor de leuke verrassing die ik bij de post vond gisteren. Zo'n lief wasbeertje, hij hangt nu boven mijn knutseltafel. En bedankt voor de leuke stans, deze had ik nog niet. Het was leuk om aan je blog candy mee te doen.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat de post jouw prijsje zo snel heeft bezorgd. Gelukkig dat je hem nog niet had. Dat is altijd maar afwachten met zo'n verrassingsprijs.
      En het wasbeertje vond ik zelf ook zo lief dat ik er 1 extra heb gemaakt. Staat hier op mijn knutseltafel.
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  8. Leuk!!
    Juist de Hollandse kleuren, past goed.
    Ik doe dat ook bijna nooit, dat er een stukje zichtbaar is als de kaart dicht is, dat stoort mij dan.
    Dus goed opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke Hollandse kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk zo een mooi kaartje te ontvangen als je geslaagd bent.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en net wat GerJanne al zegt is dat het handig is om er YES op te zetten. Dank je wel voor het meedoen van de Hollandse uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen