maandag 27 april 2020

Veel liefs van mij

De titel van deze post slaat niet alleen op de tekst op het kaartje dat ik laat zien, maar is ook bedoeld voor jullie allemaal. Om jullie te bedanken voor alle reacties op mijn kaartjes! Helemaal in deze tijd waardeer ik dat meer en meer!!

Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad? Wij hebben vanmiddag ruim 40 km gefietst door het Hunzedal. Dicht bij huis maar erg mooi! En na het eten nog even geknutseld:


Ik gebruikte de sketch van Try Stampin' on Tuesday en papiertjes en stansjes van MD. Het is een kaartje voor in de voorraad bak voor Kanjerpost.

Wie nog mee wil doen met mijn candy (zie vastgezet bericht) kan vandaag nog een mailtje sturen voor mijn adres. Alle kaarten die tot en met 1 mei binnenkomen doen nog mee.

13 opmerkingen:

  1. Oh my gosh - such a gorgeous mermaid! Love your colors and paper choices - and just the right amount of pearls! So fun! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je voor ons (bloggers) gemaakt Henriet.....lief hoor!
    Wij zijn vandaag lekker thuis geweest en hebben wat gerommeld in de tuin,buiten koffie gedronken met wat lekkers....dat soort dingen en de dag vloog voorbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje,
    Dankjewel dat dat voor ons bloggers maakte.
    Lief van je.
    Wij hebben ook een fietstochtje gemaakt, rond huis.
    Blijf gezond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hij is leuk geworden! Superschattig zo in deze kleuren. Groetjes en nog een fijne avond, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart met deze lieve zeemeermin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje met de zeemeermin! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!
    Ook veel liefs van mij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriet,
    ik denk dat de post even vakantie had, want ik denk dat je mijn kaart nog niet gekregen hebt en Marjan wel en de kaarten gingen tegelijk op de bus. Dan komt hij vast morgen!
    Je zeemeerminkaart is heel leuk! Dank je wel. EN jij ook weer bedankt voor je altijd leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Henriette, what a great mermaid card! Love the colors and how you used our Try Stampin' on Tuesday sketch! Translation doesn't get picked up for images, so I don't know what your sentiment says, but I like the script font you used! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje Henriët, kijk haar eens stralen je zeemeerminnetje . Heel lief, dankjewel. ik kijk graag naar je kaarten.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief, dankjewel! wat een mooie kaart met de zeemeermin.
    Hier bij ons had iemand het slimme plan om 1500 bossen oranje tulpen weg te geven, die moesten dan wel opgehaald worden in het centrum! Daar heeft de burgemeester een stokje voor gestoken, wij waren 's morgens even in de stad, om boodschappen te doen, toen was het rustig,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kanjer kaartje!
    Ik heb net de lijst met verjaardagen weer ontvangen, dus we kunnen weer versturen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supervrolijk kaartje mooie combinatie van kleurtjes de zeemeermin heeft het zo te zien wel naar haar zin op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met die mooie zeemeermin die naar ons zwaait. Zeker leuk voor een kanjer maar lief dat hij ook een beetje voor ons bedoeld is. Dank je wel Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen