maandag 16 maart 2020

Kanjerpost

Vandaag laat ik twee kaarten zien die ik verstuurde voor Kanjerpost. Ik krijg iedere 2 weken een adres door om een kaart naar toe te sturen maar via Facebook komen er ook extra oproepjes. Deze keer maakte ik er 2 met dezelfde sketch van Freshly Made Sketches:

Voor een meisje van 7 maakte ik deze kaart met een eenhoorn. Dat was een van de voorkeuren die werd aangegeven. Momenteel mag ze in het ziekenhuis alleen bezoek krijgen van haar ouders. Dus ik hoop dat dit kaartje haar een beetje afleiding brengt.
Deze kaart laat ik meedoen met de challenge.

Deze kaart is voor een jongen van 8 waarvan het broertje ernstig ziek is. Ik hoop dat deze kaart een glimlach op zijn gezicht gaat toveren.

Leuk om met je hobby andere mensen blij te kunnen maken!

Met dit babykaartje stond ik in de top 3 bij Dutch Card Lovers. Altijd leuk om in de top 3 gekozen te worden!

Nu eerst naar school om samen met collega's een noodplan voor de komende weken te maken. Samen met mijn duo heb ik gisteravond al een noodplan voor onze klas in elkaar gezet dus ik hoop snel tot actie te kunnen over gaan en daarna weer terug naar huis. Ik houd jullie op de hoogte!


15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je toppertje, 2 hele leuke kaartjes, ze zullen zeker troost brengen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kanjerkaarten heb je gemaakt.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaarten.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze kanjerkaarten, die toveren vast een lach op hun gezicht! Gefeliciteerd met je toppertje. Veel succes met alles!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kanjerkaarten heb je gemaakt en je babykaart is ook heel erg mooi geworden. gefeliciteerd met je topplekje. Succes met alles op je werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te lang geleden dat ik hier was! Supertoffe kaartjes heb je gemaakt! En heftig he, alles organiseren voor de klas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg leuk, beide.
    Ik ben natuurlijk een meisje, dus de Unicorn kaart vind ik de leukste šŸ˜Š.
    Heel veel succes de komende tijd, het is een rare tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Henriet, wat een enige kaartjes heb je voor de kanjers gemaakt! Op een of andere manier krijg ik geen adressen meer. Misschien toch weer opnieuw aanmelden, hoewel ik nu ook met Project Postmaatje bezig ben om kaarten te versturen.
    Sterkte en succes met de plannen allemaal. Vreemde unieke tijd waarin we nu leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zijn 2 super leuke kaartjes voor je kanjerpost Henriƫt..zo leuk met die diertjes erop...succes verzekerd!!!
    en jij ook veel sterkte met je onderwijswerk...Ja het is een zware tijd voor ons allemaal!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je 2 hele mooie kaarten gemaakt, wat zullen ze daar blij mee zijn.. Ja, echt zo vreemd allemaal, de scholen gesloten, ook bij mijn man op school zijn ze bezig met hoe les te gaan geven en proberen om de examens in mei door te laten gaan, we zullen zien,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes heb je gemaakt Henriet!
    Gefeliciteerd met je toppertje....leuk!
    Heel veel sterkte met alle onderwijsplannen....het valt niet mee.....mijn schoondochter zit er ook middenin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke kaartjes, die komen goed terecht
    sterkte met de nieuwe manier van les geven, misschien komt hier ook nog iets positiefs uit bij het grote leraren tekort

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaarten! (Vooral die met de eenhoorn :-) ) en gefeliciteerd met je kaartje in de top 3!
    Succes met het opstellen van het noodplan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is such a pretty card with a wonderful combination of image and colours. Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269

    BeantwoordenVerwijderen