vrijdag 24 januari 2020

Tropische sferen bij DCL

Maandagochtend maakte ik deze kaart voor de nieuwste challenge van DCL. Hier willen ze graag een tropische kaart zien. Nou.....dat is niet moeilijk met de flamingo van Marianne Design:


Op de witte basiskaart kwam tropisch papier van Stampin'Up gemat op roze. Hierop een zwart fotoframe met daarin de flamingo. Dit versierd met tropische bladeren. Daarna de strandtas uit kraft en de slippers uit roze papier. Aan de tas een labeltje met de tekst.

In een vorige post vertelde ik al dat ik een drukke week voor de boeg had. Maandag begon met een studie-avond van onze stichting over bewegend leren. Dinsdagochtend moest ik om kwart over 8 op het stafkantoor zijn om een workshop voor te bereiden die ik in maart aan collega's van alle scholen in onze stichting ga geven over bewegend leren met taal en spelling. Daarna meteen in de auto door naar Rotterdam voor mijn opleiding. Dinsdagavond om 21.00 uur in de auto naar Zeist. Daar in een hotel geslapen omdat ik daar woensdagochtend een praktijkdag van mijn opleiding had. Om 15.00 uur naar huis, eten en weer door naar Groningen voor een wedstrijd van Donar. Donderdag gewoon voor de klas en na schooltijd de nieuwjaarsborrel van onze stichting. En dan vandaag nog weer gewoon een dag werken. Ik heb nu al zin in het weekend......

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tropische kaartje , mooie zomerse kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en zeker hoort die flamingo er gewoon op! Dank je wel voor het medoen met DCL, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke tropische kaart Henriët! Daar fleurt het blog van op! Ik hoop dat je een heel fijn en rustig weekend hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt als een leuk maar zwaar weekje maar gelukkig vond je nog een gaatje voor de DCL challenge. Superleuk tropisch kaartje! Het is het nu bijna weekend, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als deze kaart niet tropisch is weer ik het ook niet meer😉.
    Erg leuk.
    Doodmoe..... Word ik van het lezen van jou week, kan me voorstellen dat je zin hebt in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie tropische kaart, alles past perfect bij elkaar, ik word er vrolijk.
    Poeh dat was wel een hele pittige week, geniet maar lekker van je weekend. Fijn dat je weer een beetje kan haken, je pinguin is te schattig. Net als je kaartje met het poesje trouwens.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeeee, wat een drukke week! Ik zag al ergens foto's van de hotelkamer.. Nu lekker weekend, dan geniet je er extra van, denk ik.
    Je kaart is erg leuk! Grappig om ene zomers kaartje te maken in de winter, he? Ik kom uit de nachtdienst en heb net gevolleybald en merk dat ik wat minder geconcentreerd ben. Toen las ik strafkantoor! Whahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfft dan heb je wel behoefte naar een (tropisch) drankje ;p Ik wordt al moe als ik het lees hihi. Supergave en mooie zomerse kaart Henriët. Rustig weekend gewenst.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tropische kaart Henriet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuk toffe kleuren ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een kaart! Tropischer kan haast niet ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er is veel te zien op je kaartje en heerlijk tropisch allemaal! Mooi geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een mooi tropisch kaartje met die leuke flamingo. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige tropische look heeft je kaart...
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen