maandag 6 januari 2020

Geniet!

En terwijl iedereen weer in het gewone ritme komt na de feestdagen geniet ik nog rustig door.
Vanochtend eerst de grote kast in de kamer helemaal leeg gehaald en opgeruimd. Heerlijk! Morgen is onze slaapkamer aan de beurt. Het is misschien nog wat vroeg voor de voorjaarsschoonmaak maar het ruimt wel heerlijk op.
Vanmiddag mocht ik van mezelf weer knutselen en ik maakte dit kaartje:


Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe truck van Marianne Design. In de laadbak heb ik 3 vaasjes met een bloem gezet. Verder papier gebruikt uit een blok van de Action en de stempel is ook van MD.
Ik laat deze kaart meedoen bij De Egel. Ze beginnen 2020 met een challenge waar alles mag, en bij 4 Season Challenge Blog waar ze stippen willen zien.

Vanavond de eerste repetitie dit jaar met ons orkest. Zal wel wennen zijn want we beginnen vanavond met een nieuwe dirigent. Best wel spannend eigenlijk.......

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Henriët. zo gaaf die truck met bloemetjes..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart met de trick. Lekker om de boel eens weer goed op te ruimen en schoon te maken. Ik heb de kamer vanmorgeeen goede beurt gegeven. Ramen gewassen dat was wel nodig na het branden van de kaarsen.... geeft een lekker gevoel als je klaar bent. En soms moet het . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, tof idee om de vaasje bloemen te laten bezorgen met de truck!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, geweldig dit vrachtwagentje...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Die plantjes vind ik ook wel heel erg schattig ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat papier blok heb ik ook.
    Nooit aan gedacht om het te combineren met kraft.
    Mooi hoor.
    De truck is gaaf zeg.
    Succes met de nieuwe dirigent, kan me voorstellen dat het spannend is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaf kaartje! Leuk die kiepauto/vrachtwagen. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Knutsels en Kadootjes zou ook nog kunnen...iets met een B

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en wat grappig dat je geniet van schoon maken heb ik niet .
    Hoop dat het gisteren gelukt is met de nieuwe dirigent.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, leuke kaart met de vrachtwagen, lekker fris het mintgroen. Wat een gave kaart met de boerderijdieren. Ik hoop dat het gisteren goed ging met de nieuwe dirigent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vrachtwagentje is echt heel leuk! Inmiddels een beetje klaar met de schoonmaak? En die nieuwe dirigent? Viel het mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he dat opruimen, ben de hele maand al bezig en dat ruimt en lucht echt op. Jou kaart is geweldig, mooie auto van MD weer, ideetjes genoeg. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige stippen op je kaart voor onze stippen challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen