zaterdag 18 januari 2020

Dutch Card Lovers

Oeps......verkeerd ingepland. ik dacht toch echt dat ik dit kaartje vandaag had ingepland om nog mee te kunnen doen met de challenge van Dutch Card Lovers zie ik ineens mijn kaartje met de muis en de sneeuwklokjes verschijnen. Foutje....... Daarom nu nog maar een kaartje:


Bij DCL vragen ze een kaart te maken met een kleurenpallet:
En omdat ik een beetje in de sfeer van eilanden, vuurtorens en zee wilde blijven heb ik de zeehond in de truck gezet. Snappen jullie de logica??

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik snap het helemaal! Erg leuk kaartje! Alleen sloot de challenge gisteren...ik was ook te laat! Gewoon helemaal niet aan toe gekomen en toen ik keek tot wanneer de challenge liep zag ik dat het gisteren was....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het blog van DCL staat dat je kunt linken tot vrijdag 18 januari 18.00 uur. Dat moest blijkbaar zaterdag de 18e zijn want ik kon vanmiddag nog linken.

      Verwijderen
  2. Superleuk ! Heerlijk die schattige zeehond in de truck
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Henriet. Leuk bedacht met de zeehond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk bedacht een hele mooie kleurtjes bijpassend voor de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat schattig die zeehond in de laadbak van de truck! Hele leuke kaart! ♥

    BeantwoordenVerwijderen