maandag 16 december 2019

Nog 10 kerstkaarten te gaan

Nadat ik alle kerstkaarten in mijn voorraadbak had geschreven kwam ik er nog 10 te kort. Dat wordt de komende dagen dus nog even hard werken. Gelukkig staat er vandaag niks op het programma dus de hele dag maar knutselen. De eerste twee maakte ik met de sketch van Cheerful Sketches.
Zoals jullie vast wel weten vind ik het werken met een sketch leuk om te doen. Deze keer zijn het kaarten zonder veel poespas geworden. Sketch uitgevoerd met papier van de Action en de plaatjes komen uit hetzelfde blok. Het stempeltje is van Marianne Design.



Nu door met de volgende 8. Als het niet lukt krijgen de buren dit jaar maar een gekochte kaart......

Het afgelopen weekend was erg gezellig. Zaterdag de hele dag aanloop voor de verjaardag van jongste zoon en zondag het geweldig concert van Erwin de Vries. Na afloop zijn manlief en ik samen uit eten geweest. Jongste zoon kreeg nog een groep vrienden over de vloer voor een pizza-party. Vandaag en morgen nog in de relax-stand en dan op voor 3 drukke dagen op school. En  daarna?? Even helemaal niks.......!

9 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaartjes...nog 8 te gaan hahaha, het is wat he met al die kaarten.
    Nog even drie dagen aan de bak en dan lekker vakantie...heerlijk.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten ! Ik heb er ook nog een aantal te maken maar dat komt allemaal wel in orde !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaarten zijn mooi!
    Succes met de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie!! Succes met de laatsten. En fijne week op school!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die plaatjes leuk hè en zo mooi met de bijpassende papiertjes. Je krijgt ze vast wel af. Heerlijk dat de kerstvakantie er aan komt, lekker even 2 weken niks,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk !
    Ik kom ook altijd te kort .....
    Hoort erbij !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Henriet,
    ik heb vanmiddag nog 5 kaartjes gemaakt! kwam ook tekort. Dan denk je dat je er deze keer genoeg hebt en toch niet....
    Je kaartjes zijn alvast erg leuk. Inderdaad weinig poespas, maar ook prima toch? De plaatjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een sketch is heel fijn om mee te werken, het helpt je meteen op gang.
    Ze zijn leuk hoor.
    Succes met de laatste 8....

    BeantwoordenVerwijderen