donderdag 12 december 2019

52 weeks to Christmas - week 50

Zijn jullie mijn kerstlabels nog niet zat? Gelukkig maar want hier komen er weer 4:




De labels voor de collega's zijn nu klaar. En bij het schrijven van de kerstkaarten afgelopen weekend kwam ik er achter dat ik nog te weinig kaarten heb gemaakt. Er moeten er nog 7 bij gemaakt worden. Dat zijn denk ik net de weken die ik over heb geslagen bij 52 weeks to Christmas. Volgend jaar dus toch iedere week maar meedoen!

Het komend weekend wordt een druk maar gezellig weekend. Jongste zoon komt thuis want hij is zaterdag jarig. 22 jaar wordt hij al weer! Waar blijft de tijd....
Zondag gaan manlief en ik naar Noordpolderzijl. Verder naar het noorden kun je niet in Groningen. Daar treedt zanger Erwin de Vries op met een kerstprogramma. Dit is de zanger die afgelopen zomer als verrassing op mijn verjaardag kwam zingen. Nu al zin in.

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende labels weer, Henriët. En wat een pech dat je nu nog 7 kerstkaarten extra moet maken.
    Leuk weekend heb je voor de boeg!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig labels met al die leuke beestjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je labels zijn heel erg leuk, en allemaal verschillend, dat verveelt dus echt niet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstlabels Henriët weer met van die schattige diertjes/kerstman erop.. nog even aan de knutsel dus voor de 7 kaartjes...
    Leuk weekend in het vooruitzicht...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige labels met al die figuren erop, knap gedaan.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hele mooie labels gemaakt! Alvast gefeliciteerd met je zoon en een fijn weekend!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig al die verschillende labels, mooie gemaakt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee hoor we vinden ze nog steeds heel leuk.
    schattig al die diertjes erop..
    Veel plezier het weekend.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En alle vier zijn ze weer erg leuk Henriët, leuk weekend heb je in het vooruitzicht. veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor, nog lang niet zat.
    Sterker nog, je hebt mij op een idee gebracht, want ik ga voor aan onze kerstpakketten, voor het personeel, ook labels maken.
    Leuk leuk.
    Veel plezier het weekend, wat veel leuke dingen staan er op jullie programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke labels voor kerst!
    geniet van jullie drukke komend weekend!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk hoor al die gave labels !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word jouw labels nooit zat, want ik vind ze stuk voor stuk even leuk! Met de ijsbeer misschien wel het allerleukst hihi ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Henriët,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een superleuke labels zeg !
    Ik heb hetzelfde 'probleem' ik kom nog een 6 a 7 kaarten tekort, voor blogland bedoel ik dan, het is al een uitgemaakte zaak dat de rest een gewone kaart krijgt :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen