dinsdag 1 oktober 2019

Recept van De Egel

Bij De Egel hebben ze deze keer een leuke challenge. Ze hebben een recept waarmee je een kaart/creatie moet maken.
Het recept bestaat uit de volgende ingrediënten:
-schoteltje kraft
-kopje roze
-schepje kant
-toefje bloemen
Al deze ingrediënten heb ik bij elkaar gedaan en daar kwam dit label uit tevoorschijn:


Uit een nieuw kerstblok van de Action koos ik 2 roze velletjes dp. Hier stanste ik een groot en een klein label uit. Uit kraft kwam het derde label en die plakte ik op elkaar. Tussen de grote en de 2 kleine labels plakte ik een cirkel met hartjes uit zilver glitterpapier. De muis stanste ik ook uit kraft en ze kreeg een roze jurk aan met een zilveren onderjurkje en ze heeft voor de gelegenheid haar zilveren schoentjes aan gedaan.
Toen kwam voor mij het moeilijkste deel van het recept: een toefje bloemen. ik ben niet zo van de bloemen op mijn kaarten maar kwam in mijn bakje met kantjes een mooie randje met bloemen tegen. En mevrouw muis kreeg nog een takje bloemen in haar hand. Tenslotte nog een roze kantje om de label te kunnen ophangen aan de bovenkant.
Leuk om met een aantal vaststaande ingrediënten iets te maken.

Nu opruimen en aan de studie. Eens kijken of ik de e-learning module kan opstarten. (ik ben niet zo heel handig in computer dingen en er is niemand thuis om me te helpen.....)

9 opmerkingen:

  1. Met dit recept ben ik ook bezig geweest Henriët...jouw label is ook een schatje! O,jee E-Learning opstarten, hihi maar bij mij lukte het ook vorig jaar ...gewoon doen, ik ben ook niet zo'n ster in die dingen, maar dat ging goed, succes!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heel leuk label gemaakt met recept, het muisje is schattig
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de ingrediënten leuk gemixt Henriët. Het is een lief en vrolijk label geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je goed gelukt.
    Jij hebt echt een kei in het bakken, euh, maken van labels.
    En die mevrouw muis ..... waar ouds ze toch lief.
    Haar glitter schoentjes staan haar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel tof label gemaakt met dit recept.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf labelkaartje met mevrouw muis. EN je hebt het prima opgelost met die bloemen! Dank je wel voor het meedoen aan onze kookwedstrijd (hahaha)
    Is het gelukt met je e- learning??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schat van een label, alle ingredienten toch zo gebruikt knap hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig! Dat heb je super mooi uitgewerkt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A-C wat een schatje Henriet... leuke kleuren van de kleertjes van de muis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen