zaterdag 5 oktober 2019

Oma wordt 88 jaar

Een collega van mij vroeg of ik een kaart voor haar oma kon maken. Oma wordt morgen 88 jaar. Voor de kinderen van deze collega maak ik altijd een verjaardagskaart en oma vraagt altijd naar die kaarten als ze op verjaardagsvisite komt. Dus werd het nu eens tijd dat oma ook een kaart van mij krijgt:


Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday en het dp Floral Delight van Marianne Design. De uil is ook van MD net als de cijfers (die horen bij het letterboard).
Na het weekend laat ik jullie horen wat oma van deze kaart vond.

Vanavond ga ik eten bij onze oudste in Groningen en daarna gaan we naar de basketbalwedstrijd van Donar tegen Den Bosch. Wordt vast een gezellige avond.


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze vrolijke kaart met uiltje. Oma zal vast vereerd zijn! Gezellige avond! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat oma heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat Oma je kaart prachtig vind! Hij is zo lekker fleurig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dierenkaartjes zie ik op je blog zeg! Echt leuk, ik weet ook zeker dat oma deze vrolijke uiltjes kaart super vindt! groetjes, Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en mooie kaart voor oma
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n vrolijke kaart! Hele mooie kleuren ook ;-) Die gaat in de smaak vallen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart, heel leuk Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, jij moest natuurlijk de uiltjes hebben, dat snap ik, als je in het het uilendorp woont. Maar je kaart is superleuk voor oma! En ik denk dat ik wel weet wat ze ervan vindt...
    Was het leuk in Groningen?? En......... Donar gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Donar heeft gewonnen! 91-75 tegen de mede concurrent voor het kampioenschap.

      Verwijderen
  10. Ja, dat wordt dan zeker tijd om oma zelf een kaart te geven.
    En wat een vrolijke kaart maakte je!!
    De achtergrond is lekker kleurrijk, mooi dat je deze sketch gebruikte, want de kaart is helemaal goed zo (niet te druk, zoals de sketch voorschrijft)

    BeantwoordenVerwijderen