woensdag 14 augustus 2019

Nederland daagt België uit

Een poosje geleden reageerde Mieke dat ze mijn alpaca kaart zo mooi vond. Ik bedacht toen dat het leuk zou zijn om elkaar af en toe uit te dagen door elkaar iets van onze eigen knutselspullen op te sturen waar de ander dan een kaart mee moet maken.
Zo ging er eind juli een pakketje richting België met alpaca-stansjes. Ik maakte deze kaart om vandaag te laten zien:


Het gebruikte papier is van Marianne Desing, net als de alpaca stans en de stempel. Ik heb een skets gebruikt van Creative Sketchy Girls.

Dit is het pakketje dat ik naar Mieke stuurde:
 Heel toevallig kwam ik bij de Action een blokje met de titel Alpaca and friends tegen. Ik kon het niet laten die ook naar Mieke te sturen samen met de 2 zakjes met uitgestanste alpaca's en een leuk label.
Die zie je hier nog even in het groot:


Ben je ook zo benieuwd wat Mieke heeft gemaakt? Kijk dan snel op haar blog.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Die alpaca's zijn zo tof! Ook je labelkaart is echt heel mooi en staat te pronken op mijn knutselkamer.
    Ik vond het echt leuk om te doen en kijk al uit naar onze volgende uitdaging ;-)
    Veel beterschap nog met je schouder!! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukertje. Grappig dat bijpassende papier.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om elkaar zo uit te dagen Henriët. Zowel je kaart als het label zijn heel mooi uitgewerkt qua kleur en opbouw. Extra leuk natuurlijk dat dessin-papier erbij. Ik ga meteen bij Mieke kijken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk, om elkaar iets op te sturen, als uitdaging!
    Die alpaca is ook zo lief, die beestjes hebben echt ons hart gesloten gestolen hè!
    Ik heb het blokje nog niet zien liggen bij Action, gelukkig, want ik heb echt ECHT genoeg spullen😉
    Je kaart en label zijn erg leuk, de sketch van de kaart herkende ik meteen, die gebruikte ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je voor Mieke gemaakt, net als die leuke label bij het pakketje! Leuk om elkaar zo uit te dagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart en label en geweldig dat je net dat papier tegen kwam !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig en leuke creatie ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net zo'n fan van de beestjes aar de alpaca is erg leuk! Mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt, leuk dat Mieke ook heel enthousiast was,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Ik ben wel en fan en vind deze kaart heel gaaf. Bij Mieke zag ik het al, wat een leuk idee. Het blokje papier zag ik in Schotland ook liggen, niet meegenomen, want ik heb de alpaca ook niet en dacht dat het net zo'n soort blokje was als ze bij Action verkopen. En zie hier, inderdaad...
    Sterkte met niks doen. Maar het is toch je schouder? Kun je dan ook niet wandelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen