zaterdag 27 juli 2019

Geniet

Hebben jullie ook zo genoten van de warmte........nou,ik in elk geval niet! En nog vind ik het veel te warm maar ik heb me er toch toe gezet om een kaartje te maken:


Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy Girls en combineerde papier van Marianne Design en de Action tot een leuke achtergrond voor de luiaard. Hij hangt heerlijk te luieren aan een tak.

Zoals een aantal van jullie misschien wel weet werd ik afgelopen maandag 50. Voor mij hoefde dat niet groot gevierd te worden maar manlief en beide zonen dachten daar anders over. Ze hadden op zaterdag een surprise-party voor mij georganiseerd met heel veel vrienden en familie. En als klap op de vuurpijl kwam de Groninger zanger Erwin de Vries speciaal voor mij optreden. Echt een enorme verrassing. Dat ik groot fan van hem ben was ook vrienden niet ontgaan want van hun kreeg ik kaartjes voor optredens in Hoogezand en Stadskanaal. Genieten dus!



10 opmerkingen:

  1. Dat je nog vol bent van je geweldige cadeau kun je zien aan de kaart, je geniet nog na, net als de luiaard
    Superleuk zo'n feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een mooi cadeau en leuke dag!
    Ik hoop dat je net zo lekker hebt genoten als je luiaard op de kaart. Lekker vrolijk zo!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag Henriët. Wat leuk dat je verwend bent met een surpriseparty, en een optreden van je favoriete zanger!
    Je kaart met de luiaard is heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je 50-ste verjaardag Henriët en wat een leuke foto's. Gaaf dat je favoriete zanger kwam optreden op je verjaardag, dat is nog eens een verrassing. Ik ben blij dat de hitte wat voorbij is en zo te zien je luiaard op die leuke kaart ook ;p Hij ziet er zo tevreden uit..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is hier ook nog steeds snikheet, nog 31 gr. Ik ben het spuugzat, morgen moeten we koffers pakken voor Engeland, daar is het een stuk koeler..
    Ik zag de foto's al op FB en wat leuk dat je favoriete zanger kwam optreden.
    Leuke kaartmmet de luiaard
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte Henriët met je 50e! Wat hebben ze je leuk verrast! En ja, de luiaard doet het enige juiste met dit weer, lekker luieren. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave verjaardag heb je gehad!! Superleuk zeg!
    Je kaartje is ook enig! Ik hoor net dat voor Drenthe, Overijssel en Gelderland code oranje nog niet is opgeheven, omdat het nog 30 graden kan worden. Arme wij...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog gefeliciteerd.
    Dat is vast een groot feest geweest.
    Leuk om je zo te laten verrassen en om mooie kadootjes in ontvangst te mogen nemen.
    Je kaart met die luiaard erop past goed bij de afgelopen dagen, door de warmte en je leeftijd, haha, hang jij vast om maar wat rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Je foto's zijn leuk van je feestje en leuke verrassing dat je favoriete zanger kwam, een dag om nooit te vergeten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wel lief van je man en zonen dat ze er zulke verrassing van hebben gemaakt!
    Wat een leuke kaart met die luiaard! Ik heb ook niet genoten van de hitte, wel van het regenweekend ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen