donderdag 11 juli 2019

52 weeks to Christmas - week 28

Zoals ik jullie vorige week al had beloofd vandaag weer een kaart gemaakt voor 52 weeks to Christmas met het letterbord van Marianne Design.


Vandaag is Rudolph aan de beurt om de hoofdrol te spelen. Het was even passen en meten om de tekst er op te krijgen maar dat is weer gelukt. Er was zelfs nog plek voor een paar zilveren sterren.
En wat leuk om te lezen dat ik met mijn kaart van vorige week winnaar ben geworden bij de challenge.

De uiltjes zijn weer zeer goed ontvangen door de leerlingen van groep 8. Altijd leuk om te zien hoe de meest stoere jongens staan te knuffelen met hun uil. En ook leuk om te horen van ouders dat grote broers en/of zussen nu jaren later de uil nog steeds op hun bureau hebben staan.
Morgen nog 1 dag werken en dan begint hier in het noorden de zomervakantie. Het duurt nog een poosje voor we op vakantie gaan want manlief wilde per se pas na mijn verjaardag weg....... (ik ben geboren in 1969 dus jullie kunnen wel uitrekenen hoe jong ik wordt de 22e). Ik was het liefst meteen op vakantie gegaan maar helaas. Ach, mijn verjaardag een keer vieren moet kunnen want meestal zijn we weg met mijn verjaardag.

19 opmerkingen:

  1. Oh dit is ook weer zo'n leuk letterbord, met die schat van een Rudolf.
    Van harte met je TOP notering...dik verdiend.

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje en gefeliciteerd met je kerstkaartje van vorige week!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje is het geworden, leuk gedaan op het letterbord en gefeliciteerd met je toppertje altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje voor deze week Jetje , gefeliciteerd met de topper!!
    Mooie vakantie en verjaardag alvast hoor...
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje met een schattige rudolph erop Henriët en een hele leuke bijpassende tekst erbij... gefeliciteerd met je winnen kaartje van vorige week, ook dat was een Beauty!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart met Rudolph op het letterboard. Tof met die tekst. Gefeliciteerd met je toppertje van vorige week. Wat leuk dat je uiltjes weer zo goed ontvangen zijn in je klas. Geniet van je vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Henriet!En gefeliciteerd met je top 3 notering!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, heel leuk, die tekst met dat rendier ! En proficiat met je top 3 notering ! Geniet van je speciale verjaardag en de vakantie. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de leuke tekst Henriet. gefeliciteerd met je topper. Werkse nog vandaag. Zal wel een gezellige dag worden zo'n laatste schooldag. Alvast een fijne vakantie . leuk dat de uiltjes goed ontvangen zijn het is ook een mooie herinnering. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn dochter is ook van 1969, dus ik weet hoe oud je wordt en dat moet natuurlijk gevierd worden, niet waar. Alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal.Je uiltjes zijn ook schattig, Ik telde er 12,een heel karwei,maar mijn kleindochter heeft er 28 in de klas.
    Je kerstkaart vind ik super leuk geworden met Rudolph.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, heerlijk vakantie.. 6 weken geen verplichtingen. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met het leuke letterboard en Rudoplph, speciale verjaardag dan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem weer geweldig !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die letters zijn echt super leuk om een kaart mee te maken.. ....een echte kerstkaart, kompleet met sterren.
    Leuk dat je Rudolph er zelf ook nog bij hebt gedaan.
    Oh jee..... dat je man thuis wil blijven voorspeld een hoop drukte door jaar😊

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart, leuk om het letterbord zo uit te werken!
    proficiat met je winnende kaartje bij ons!
    50 is bij jullie toch veel bijzonder-der dan bij ons heb ik de indruk! Geniet ervan!
    Groetjes
    nancy Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn die letterbordkaarten mooi. Deze is superleuk met Rudolf.
    Eigenlijk is het toch ook wel een keer leuk om je verjaardag thuis te vieren toch? Dat gaat vast goed komen.
    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hoe je het letterbord gebuikt hebt! Schitterende kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door omstandigheden een dagje later...
    Het is ook wel een bijzondere verjaardag, toch? Maar mijn man is destijds op die dag bewust met vakantie gegaan (ik mocht gelukkig mee :-)) Die wilde geen poppen en poespas...
    Je uiltjes zijn geweldig, wat een klus. Gelukkig geen 30 kinderen in groep 8...
    En je kaart is prachtig, heel leuk met dat tekstbord!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, deze stans is gaaf! Ik ben er al voor de derde keer mee bezig! Je kerstkaart is echt super! Leuk dat de uiltjes zo goed ontvangen zijn!
    En jee... je wordt 50. Ik heb je op mijn kalender staan maar geen geboortejaar! Dank je! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat letterbord is echt heel erg leuk, en zo schattig met Rudolph! Rudolph the red nosed reindeer is trouwens mijn lievelingskerstliedje ♥

    BeantwoordenVerwijderen