donderdag 6 juni 2019

Marianne Design - Challenge 227

Voor deze challenge was het de beurt aan Gerlinde om het onderwerp te kiezen. Ze wil graag een jubileumkaart (kroonjaar, huwelijk, ....jaar in dienst, enz) zien.
En omdat mijn vader later dit jaar 75 wordt heb ik een verjaardagskaart voor hem gemaakt:


Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb de grote ticket-stans van Studio-Light gebruikt voor de basis. Deze heb ik uit zwart karton gestanst en daarop kraft en dp. Op de voorkant zijn leeftijd en een koe. Mijn vader is vroeger (tot mijn 2e verjaardag ongeveer) boer geweest. En ook nu heeft hij nog steeds 2 koeien in het weiland naast zijn huis lopen.


Als de kaart open is zie je dit. Met het XL-alfabet de letters papa uitgestanst en deze op de binnenkant van de flap geplakt. En op het grote deel een zwarte en een kraft cirkel met de JIJ stans. Op de voorkant en aan de binnenkant nog rode hartjes toegevoegd.

Gebruikte materialen:
PB7054: Crafty patererns papier blok
KJ1726: JIJ
COL1426: koe
COL1347: cijfers
COL1449: Alfabet XXL
CR1460: Sweet hearts

Doen jullie allemaal weer mee met deze leuke challenge? Je kunt je kaartje tot 19 juni linken op het Marianne Design Challenge Blog.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerlinde voor je vader. Ik heb geen jubilaris dus gaat het dit keer voorbij! Gisteravond had ik de kaart af met de vogel maar was te laat de challenge was alweer af gelopen, ik dacht 14 dagen, maar het is 13 dagen, hihi Veel plezier van deze challenge hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je alvast voor je vader gemaakt Henriët! Tof de grote letters en de jij stans aan de binnenkant. En de koe valt natuurlijk helemaal in de smaak.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje voor je vader.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe kaart Henriet!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Henriet. Heel erg leuk gemaakt. En ticketmal leent zich er heel mooi voor. Kan veel op. En zo leuk persoonlijk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart voor je vader.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart voor je vader, helemaal top! die koe er op

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wát een leuke kaart!!
    Persoonlijk ook, met die koe.
    Ik hou daar zo van, persoonlijke kaarten maken, het zijn de details waar het om gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en mooie uitdaging. Ik zie dat jij ook de jij stans hebt gebruikt, laat ik dat ook in mijn gedachten hebben, want ik ga hem bestelen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Henriet,
    wat een gave kaart voor je vader. En je kunt hem maar beter klaar hebben liggen! EN altijd gaaf als je er een persoonlijk tintje aan kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke, vrolijke en mooie kaart heb je voor je vader gemaakt. De koe komt er leuk op uit. Gave kaart met de driehoeken, zo knap om op een uurtje een kaart te maken, dat zou mij niet lukken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke ticketkaart voor een speciale jarige,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Henriët!! Zal je vader vast super blij mee zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje met de koe erop
    leuk die ticket mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen