donderdag 27 juni 2019

52 weeks to Christmas - week 26

We zitten op de helft van het jaar!
Wat een contrast.....zondag was het heel erg warm en dan zit je een kerstkaart te maken......
's Middags was het bij ons in de tuin zo warm dat ik een poosje binnen ben gaan zitten. Dit kaartje heb ik gemaakt:


De sketch is van Cheerfull Sketches en het papier en de stansjes van Marianne Design. Ik blijf de gnomes zo schattig vinden!

Vanavond kom ik kijken welke leuke kaartjes er allemaal weer te zien zijn op 52 weeks to Christmas. Want donderdag is toch echt Kerstkaartendag!


16 opmerkingen:

  1. Ik de kerstkaart ook gemaakt met de sketch. Jouw uitvoering is heel mooi! Het was ook veel te warm om buiten te zitten afgelopen week. Maar binnen was het bij ons niet veel anders. Op naar de warme zaterdag!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart die kaboutertjes blijven leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kerstkaartje Henriët de sketch heel mooi uitgewerkt en zeker met die schattige gnoompjes echt een toppertje.
    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die gnoompjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met die schattige gnomes, Henriet!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje, leuk met die gnomes ! Ja, veel te warm 's middags, ik blijf dan ook binnen, pfff... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Henriët met de gnomes, super!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart heb je gemaakt met de sketch Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk kaartje, die gnoompjes zijn enig! Ja hè, wat een hitte! Onvoorstelbaar! Nu lekker in de tuin, het waait!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De temperatuur is nu een stuk aangenamer, ik kan zo slecht tegen die warmte. Je hebt een keileuke kerstkaart met de gnomes gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om dat stelletjes gnomes zo mooi in een lijstje te plakken Henriët. Lieve kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze gnooms Henriet. Leuk in de rode kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Jetje,
    wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt! De gnomes zijn ook erg leuk! En ik kan me indenken dat je met die warmte naar binnen vlucht. Zou mij ook veel te warm zijn. Hier vandaag 26, 27 graden. De Schotten vinden het extreem warm....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk deze kerstkaart met de gnomes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk met die twee leuke mannekes !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn die gnomes toch schattig.
    Leuke kaart en bedankt voor het meedoen bij Cheerful Skeetches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen