zaterdag 11 mei 2019

Zon, zee & strand

Vandaag ben ik er weer met nog een maritieme kaart. Deze keer niet als voorbeeld voor het Marianne Desig Challenge Blog (al had het gekund want alle gebruikte materialen zijn van MD) maar als inzending voor Tuesday Morning Sketches. Daar willen ze een kaart zien nav van een sketch. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid en dit er van gemaakt:


Ik gebruikte dp uit 2 verschillende blokjes van MD, de zeehondjes, de zeester en de stempel uit een nieuwe set. Vond het wel mooi om oranje gebruiken als tegenhanger voor het blauw. Had eerst kraft in gedachten maar dat viel wat tegen.....

Dit is de sketch die ik gebruikte.

Gisteravond een geweldig concert gegeven met 90 muzikanten. Een groot gedeelte bestond uit leerlingen van blazersklassen van 2 scholen uit Zuidlaren. Onze school zat er maar liefst met 32 leerlingen. Ik had een soort van 3-dubbelrol. Ik speelde mee met mijn blazersklassen, met de muziekvereniging en na de pauze was ik samen met een leerling uit mijn groep verteller bij het stuk 'Ik heb een melodietje in mijn hoofd'. 


Voor de groep die naar Italië is geweest was dit het optreden ter afsluiting van hun muzieklessen. Mijn eigen groep (groep 5/6) gaat nog door tot de zomervakantie en daarna nog een jaar.

Vanavond naar Groningen waar Donar de tweede wedstrijd speelt in de halve finale van de play-offs. Donderdag wonnen ze de eerste wedstrijd uit in Leiden met 1 punt verschil. Belooft weer een spannende wedstrijd te worden!

9 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n leuke kaart. Jij weet wel raad met alle diertjes van Marianne, mooi hoor. Het oranje met blauw-wit is een vrolijke kleurencombinatie en knap zoals je de sketch hebt gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt. Het oranje past heel mooi bij de blauwe papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje is het met de zeehondjes en zeesterren. Grappige uitwerking van de sketch.
    Leuk dat het concert goed was! Ik zat net te denken : heb de foto's van Italië gemist?? Toch eens even scrollen naar beneden...
    En.... heeft Donar gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige maritiemkaart! Het gebruik van de oranjekleur pakt zeer zekers heel goed uit!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart met de zeehondjes
    leuk dat het concert geslaagd is, ik had gisteren ons 25 jarig jubileum van het koor waar ik op zit en zit nog na te genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke uitvoering van de sketch!!!
    Leuk dat het concert goed was...
    Liefs en een fijne zondag Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve kaart.
    Dat oranje is een mooie kleur een past goed, anders was de kaart vast wat "saai" geworden.
    Wat een drukte zoog, zo'n uitvoering.
    Wel heel spannend en erg leuk als het allemaal goed verrotten is.
    En dat Donner gewonnen heeft heb ik toevallig al gelezen, ze staan er goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Those seals made me smile! Very cute card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen