donderdag 9 mei 2019

Marianne Design - Challenge 225

Vandaag is het de beurt aan Judith om op het Marianne Design Challenge Blog te zeggen wat het onderwerp van de nieuwste challenge wordt. En dat is deze keer maritiem.
Gelukkig heb ik genoeg stansjes op voorraad om een maritieme kaart te maken. Dit is het geworden:


De dolfijn had ik al lange tijd niet gebruikt dus die was wel weer eens aan de beurt vond ik. Gecombineerd met het visnet, de schelpen en de mooie papiertjes uit het blok Seabreeze is het een zomerse kaart geworden.

Gebruikte materialen:
LR0332-dolfijn
PK9156- Pretty Papers Bloc Seabreeze
CR1409-Tiny's visnet
CR1363-schelpen
COL1431-Eline's tropische vissen
COL1348-Hoera

Jullie hebben weer 2 weken de tijd om mee te doen. Ik ben benieuwd naar jullie maritieme creaties!

12 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden Henriët...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Superleuk kaart Henriet. Heeel mooi samengesteld. Een heel mooi idee.... je kerstkaart is ook een leukerd. Ik blijf die hertjes leuk vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart is het geworden.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je als voorbeeld gemaakt Henriët. Tof om de dolfijn weer eens te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maak nooit maritiem kaartjes, maar vind ze altijd reuze leuk.
    Deze ook, wat een mooie.
    Ben gek op dolfijnen, dat zal zeker meespelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een heel mooie kaart van gemaakt met dit thema. Vind ik altijd wel lastig.. wie weet gaat het lukken om me te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en uitdaging. Wie weet doe ik weer mee de komende challenge. Deze spat van het scherm. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige, maritieme kaart, leuk hoe je het mooie papier en alle stansjes hebt gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertoffe kaart Henriet!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super om die dolfijn zo te gebruiken. Mooie kleurtjes ook.
    Helemaal af, ik ben fan.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk zomerse kaart Henriët. Gaaf zoals je alle materialen hebt gecombineerd tot deze "spetterende" kaart, echt super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je maritiem kaartje enig geworden Henriet,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen