donderdag 9 mei 2019

52weeks to Christmas - week 19

Het is weer donderdag dus kerstkaartendag op mijn blog. Natuurlijk laat ik hem weer zien op het blog van 52 weeks to Christmas:


Vandaag gebruikte ik wit en kraft voor de achtergrond. Op een vierkante, witte kaart kwam kraft dat ik bewerkte met een embossingfolder met sterren. Daarop een gescheurde witte rechthoek en daarop kraft waarop ik met witte inkt de tekst stempelde. Onderaan een gescheurd sneeuwrandje en daarvoor 2 rendieren waarvan ik de randjes met distress inkt heb bewerkt. Als accentje een groene boom toegevoegd omdat ik het anders een beetje saai vond.

Vandaag sportdag met de kinderen van groep 6, 7 en 8 van alle scholen uit Zuidlaren. Hopelijk valt het vandaag mee met de regen.........

18 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Succes met de sportdag, ik denk dat het wel droog blijft vandaag.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooi kaartje leuk gedaan met die embossing
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi sfeervol kerstkaartje, wat leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Henriët...heel leuk en speels die gescheurde randjes...
    Ik duim voor droog weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart, heel leuk dat gescheurde rechthoek met tekst. De boom springt er echt uit. Leuk!
    Fijne sportdag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, prachtig met die gescheurde randen, en leuk met de rendieren en de boom ! Succes met de sportdag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, heel mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie sfeervolle kerstkaart Henriët. Gaaf met die gescheurde randen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooi met dat kraftpapier!
    Hier is vandaag nog geen druppel gevallen, dus ik hoop dat jullie het ook droog hebben gehouden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....dit is een gaaf kaartje Henriet.....heel erg leuk gedaan!
    Bedankt voor al je trouwe berichtjes.
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi weer deze kerstkaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die groene boom haalt het kaartje helemaal op.
    Mooi detail.
    Ik hou wel van kraft in combi met wit, maar bij deze kaart vind ik dat groene erg mooi.
    Nou, viel best mee toch, met de regen..... tenminste, bij ons wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt deze week!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tof landschapje zo, mooi met die ingekaderde tekst!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helemaal leuk is deze geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen