donderdag 23 mei 2019

52 weeks to Christmas - week 21

Het afgelopen weekend druk geweest met kaarten maken. Ik had een opdrachtje om 10 kaarten te maken en die moesten maandag af. Met het mooie weer van het weekend was dat nog wel even een klus. En toen was ik bijna mijn wekelijkse kerstkaart vergeten.
Gelukkig zag ik de sketch van Sketch Saturday en daar maakte ik deze kaart mee:


Het dp komt uit een oud blokje van de Action en de rendieren zijn van Ali. Omdat de Lelietjes der Dalen uitgebloeid zijn in de tuin heb ik de kaart nu op een klembordje gefotografeerd. Nu kan ik altijd wel een schaduwplekje in de tuin vinden om de kaarten op de foto te zetten.

Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik een weekje extra vakantie. Ik mocht nog compensatiedagen inzetten en die neem ik de komende week. En met donderdag Hemelvaartdag en de vrije vrijdag daarna is dat nog een lekker extra rommelweekje!
Vanavond naar Groningen voor de tweede wedstrijd van Donar in de finale om het landskampioenschap. De eerste wedstrijd in Zwolle hebben ze dinsdagavond gewonnen. Het staat dus 0-1. Wie het eerst 4 wedstrijden heeft gewonnen is kampioen.


20 opmerkingen:

  1. super lief kaartje heb je nog weten te maken, met dit mooie weer wordt het een stuk lastiger, en zeker als je een flinke bestelling hebt,
    Lekker nog een dagje werken en dan vakantie, geniet ervan...

    Gezellig dat je er bij bent vandaag bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Henriët! En geniet van je weekje verlof...het is prachtig weer!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, Henriëtte! Leuke sketch. En wat spannend dat Donar kampioen kan worden, hopelijk winnen ze veel!
    Lekker dat je een extra vakantieweekje hebt, geniet er van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje en een fijne vakantie!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaartje is superleuk Henriët.
    Geniet van je weekje extra vakantie!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke kaart fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met deze rendiertjes! Geniet van je weekje vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart!!
    Met een goeie sketch kom je snel op gang😉.
    Wat een goed idee, dat fotograferen op zo'n klembord..... ga ik onthouden.
    Ik durf het bijna niet te zeggen (bijgeloof), maar wat gaat Donar goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart, mooi met de rendieren en handig om een klembord te gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuke kaart heb je deze week weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kerstkaartje heb je met deze sketch gemaakt Henriët...Een fijne vakantieweek ...geniet van al leuke dingen die op je pad komen

    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is een hele leuke kaart Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke herten/rendieren op je leuke kerstkaart Henriët. Geniet van je "rommelweekje".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie stijlvolle kaart !
    Geniet van je vakantie !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart, leuk papier en hertjes ! Geniet van je week vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Heel leuk papier ook.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat jullie ploeg gisteren gewonnen heeft! Toffe kaart met prachtige rendieren!
    Geniet van je vakantie!
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kerstkaartje, mooi! Geniet van je extra vrije week, heerlijk!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kerstkaart heb je gemaakt Henriet. Soms is het hangen en worden. herken het wel... er zijn soms zoveel andere dingen te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen