donderdag 7 maart 2019

52 weeks to Christmas - week 10

Na een weekje overgeslagen te hebben ben ik er vandaag weer met een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas. Ik stuur hem in als mijn wekelijkse kaart en bij de challenge van 52 weeks waar ze zo veel mogelijk rood op je kaart willen zien.


Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van Sketch Saturday. Toen ik die zag dacht ik meteen aan een kerstkaart. Het is wel een snelle kaart geworden. Hij moest zondag nog af voordat de visite voor manlief zijn verjaardag kwam omdat ik voorzag dat knutselen de rest van de week er niet meer in zou zitten.

Als het goed ik kom ik vanavond jullie kerstkaarten bewonderen. Voor wie vandaag werken moet.....werkse en voor alle anderen: geniet van deze donderdag.

26 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met mooie tekst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart geworden en klinkt zo herkenbaar om elke keer tussendoor een momentje te moeten zoeken
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een leuke sketch heb je gebruikt!
    Groetjes en jij ook een leuke dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige rode kerstkaart!!
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Leuk bedacht de tekst als stralen te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, leuk met die ster en de tekst ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje en mooie teksten! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met veel rood!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk deze kaart met ster Henriet. Het duifje is een leuk klein detail. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kerstkaart Henriët je bent er perfect in geslaagd om een rood kaartje te maken...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk zo met die ster, Henriet. En dat duifje is mooi!
    Heel geslaagde kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan met die ster in combinatie met de teksten Henriët. Ik vind het een gave kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! En helemaal volgens de opdracht lijkt me ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toevallig, ik gebruikte ook deze sketch voor deze week voor mijn kerstkaart.
    Toch is de mijne weer heel anders!
    Knap werk, al dat rood.
    Leuke kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geheel , super rood !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige, stijlvolle kaart met de grote ster, de strookjes tekst en het duifje. Mooie babykaart, wat een leuke verrassing als je de kaart opent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge Henriet!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Henriet en helemaal volgens de sketch, mooi de ster met duif én de leuke teksten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie rode kaart voor de challenge Henriët.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is leuk! Ik moest ook meteen aan een kerstkaart denken, maar het is me niet gelukt er iets van te maken. Leuk dat de ster over de rand hangt. Fijn weekend! Wie weet heb je dit weekend tijd voor de freubel?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, erg mooi! Fijne dag
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie rode kerstkaart voor onze challenge!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een mooi, sfeervol kaartje zo ! geslaagd hoor
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goed bedacht om de ster zo op te plakken. Mooie geheel.

    BeantwoordenVerwijderen