donderdag 28 februari 2019

Marianne Design - Challenge 220

Vandaag start op het challenge blog van Marianne Design weer een nieuwe challenge: maak een condoleancekaart. Daarmee maakte Suzan mij het wel moeilijk omdat ik dit soort kaarten eigenlijk nooit maak.
Lang geleden ooit eens een stempel gekocht voor het maken van condoleance kaarten maar deze tot nu toe nooit gebruikt. En samen met een papiertje uit een baby-blokje is het dit geworden:


Gebruikte materialen:
TC0837: stempel Dandelion
COL1397: charming Alphabet
PB7049: Pretty papers bloc Eline's baby boy.

Ik ben heel benieuwd naar jullie inzendingen. Wie weet inspireren jullie mij wel zodat ik in het vervolg ook condoleancekaarten ga maken.

14 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje, je hebt ons goed laten inspireren, deze iss netjes afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en soms moet je ze wel eens gebruiken. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supermooi geworden Henriët, zo gebruiken we al onze spulletjes nog een keertje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan Henriét en ik inspireer je niet want koop een kaartje voor deze gelegenheid erg hè! maar die van jou vind ik wel heel mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, deze is héél erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maak ze zelf al langer dus heb wel het een en ander in huis.
    Maar voor basic is het mooi geworden moet ook niet teveel zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, heb er gelijk ook een gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi condoleance voorbeeldkaartje Henriët voor weer een nieuwe challenge ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je het nooit eerder deed is dit een prachtig resultaat, heel stijlvol. Je kaartje met het hondje is te schattig, leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een mooie stijlvolle kaart! En zo'n kaart zal zeker gewaardeerd worden bij nabestaanden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie sterkte kaart. Prachtige stempel voor deze gelegenheid Henriet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel mooi! Ik maak ze regelmatig, vind ik toch altijd wat persoonlijker. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, had er net eentje nodig dus ben ook maar begonnen....
    vind het wel moeilijk hoor...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen