donderdag 14 februari 2019

Marianne Design - challenge 219

Deze keer was het mijn beurt op het Marianne Design Challenge Blog om te bedenken wat voor kaartjes er gemaakt gaan worden. En omdat het vandaag Valentijnsdag ik wil ik graag kaartjes zien met een heleboel hartjes. En het hoeft niet een echte Valentijnskaart te zijn als er maar veel harten te zien zijn.

Ik maakte dit keer weer een label. Wel veel harten maar zeker geen echte Valentijnskaart:


Gebruikte materialen:
DF3432: Sweet hearts
PK9149: Pretty Papers Bloc: Do what you love
LR0450: Lots of love
COL1426: Eline's Cow
LR0185: Snowflake (voor het rode hartje)

Doen jullie ook weer mee? Hopelijk zie ik de komende weken heel veel hartjes op jullie blogs.

10 opmerkingen:

  1. Toppie label is het geworden Henriët...nou ik heb ook mijn best gedaan!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het wel een superleuke koe geworden Henriët! En de hartjes passen er goed bij op deze dag..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk label met de koe en het dp past er perfect bij.
    Mooie, winterse kerstkaart met de husky.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke challenge heb je bedacht Henriët. Je hebt een gaaf label gemaakt met die leuke koe.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk label heb je gemaakt, en die dan even op de muur kleven met washi tape voor de foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk label heb je gemaakt met het hartjespapier en de leuke koe! Leuke challenge heb je bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstkaart is een schatje maar deze vind ik ook zo lief. Leuk die hartjes op de achtergrond. En die koe past er perfect bij.
    Fijne vakantie! Het melkpakje wordt aan gewerkt hoor ;-))
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk label heb je gemaakt! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen