maandag 11 februari 2019

Hello

Bij de sketch van Freshly Made Sketches moest ik meteen aan sneeuwvlokken denken. Het is even een gedachtenkronkel maar die leveren vaak wel leuke kaartjes op.

Dit is de sketch.....

En dit is wat ik er van heb gemaakt.
Aan de rechterkant grijsblauw papier dat ik heb bewerkt met een embossingfolder. Daarop de beer die heerlijk staat te genieten in de sneeuw. In plaats van de cirkels van de sketch heb ik sneeuwvlokken gebruikt. De tekst is geen echte kerst-tekst zodat deze kaart ook als winterse verjaardagskaart gebruikt kan worden.

Het oppassen zaterdagavond was echt een makkie. De jongste (6 maanden) had net de fles gehad toen ik kwam en werd nog door mama naar bed gebracht. De oudste (3 jaar) heeft nog met mij een kopje thee gedronken, we hebben nog een spelletje memorie gedaan (ik heb verloren...) en na het voorlezen vertrok ook deze jongedame naar boven. Om kwart over 8 zat ik met een kopje thee op de bank en ik heb de dames niet weer gehoord.

12 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk! Geinige uitwerking zo van de sketch. Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gedachtenkronkels zijn onze creativiteit, haha. Hij is in elk geval superleuk geworden, mooi gedaan. Ook je valentijnskaart is zo'n schatje geworden.
    Fijn dat het oppassen zo gemakkelijk verliep, nog wat gehaakt?
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk bedacht met de sneeuwvlokken. Lief kaartje heb je gemaakt. EN dat oppassen stelde niet veel voor dus, behalve dat je je hebt laten inmaken met memory!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitwerking van de sketch. het is een heel fris kaartje geworden (letterlijk en figuurlijk).
    Wat een heerlijk oppasadres. Eerst gezellig een kopje thee met de kleine grote meid, en daarna nog lekker wat tijd voor jezelf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk bedacht met deze sneeuwvlokken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens ideaal oppassen, heerlijk!
    Je kaartje is enig, heel tof gedaan, met die sneeuwvlokjes en lieve beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk om van de cirkels sneeuwvlokken te maken!
    Op die manier wil ik ook wel oppassen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje!
    Je hebt de sketch mooi weten te verwerken, leuk idee sneeuwvlokken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap die sneeuwvlokjes wel, ik zie het ook.
    Goed bedacht, die neutrale tekst, want inderdaad is het ook een leuke verjaardags kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart met de vlokjes en de beer.het kaartje van hieronder is ook een leukerd Henriet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij kwam meteen de tekst boven: "I'm dancing in the snow, just dancing in de snow"...i.p.v "rain". Vooral omdat die lieve beer lijkt te dansen Henriet hihi. Een leuke kaart waar je blij van wordt. Datwas inderdaad een rustig avondje oppassen dan, gelukkig ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi!
    I've discovered your magical snowflake card and would like to invite you to join our Friendship Challenge. Our challenge theme is snowflakes. We would be delighted if you link your snowflake card to our Challenge Gallery. What do you think?
    See you soon?
    Here is our Challenge link = https://friendship-challenge.blogspot.com/2019/02/challenge-38-alles-geht-mit.html
    Best regards
    Momo

    BeantwoordenVerwijderen