zaterdag 9 februari 2019

CAS Valentijnskaart

Vandaag laat ik jullie een Valentijnskaart zien die ik heb gemaakt met de schets van Crazy for CAS.


Op de witte, vierkante kaart heb ik dp papier geplakt met zwarte stipjes. Daarop een rode banner en daar op een witte cirkel met stikrand. De beer heeft zijn Valentijnshart voor zijn vriendinnetje stevig vast. Nog 3 hartjes rondom en toen moest ik stoppen. Volgens mij heb ik de schets exact gevolgd.
Ik vind het een schatje!

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenges op Facebook. Daar is het thema deze maand Liefde/Vriendschap/Huwelijk.

Vanavond weer oppassen op mijn nichtjes. Het zal vast geen drukke avond worden want het zijn beide prima slapers. Haakwerkje mee en ik kom mijn avond wel door!

11 opmerkingen:

  1. Aah, wat een schattig kaartje. Leuk uitgevoerd.
    Veel oppas plezier of haakse 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Zo lief! En de sketch is echt heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig Valentijns kaartje! Heel tof met die rode hartjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch en wat een schattig kaartje heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje!!
    En? Hoe ging het oppassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een schatje...zowel de beer als je kaart ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje is dit! Geweldig dat beertje met het mooie hart in zijn handen. En natuurlijk hartstikke gaaf dat je meedoet aan onze challenge bij Crazy for CAS, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh! Wat een leuke en schattige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje. Bedankt voor het meedoen aan de Crazy for CAS sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen