zondag 13 januari 2019

CAS flamingo

Zijn jullie het druilerige weer ook zo zat? Ik wel! Ik verlang naar zon en licht (moet nu bijna de hele dag de lamp aan hebben in huis).
Daarom heb ik vandaag maar weer een kaartje gemaakt met de flamingo. Krijg ik tenminste een zonnig gevoel van.

 De basis is een vierkante, witte kaart. Daarop roze papier en daarop wit papier dat is bewerkt met een embossingfolder. Een cirkel gestanst uit dp van SU. Daarop dezelfde bladeren als op de embossingfolder. Verder natuurlijk nog de flamingo en 2 banners met tekst.

Deze kaart laat ik meedoen met de challenge van Crazy for Cas. Hier willen ze een dier zien op een CAS kaart.

Ik bedacht me ineens dat ik jullie mijn gehaakte deken nog niet heb laten zien. In de zomervakantie in Amerika haakte ik een heleboel ruiten. Heerlijk om te doen in het vliegtuig en tijdens de vele kilometers op de highway. In de kerstvakantie haakte ik alle ruiten aan elkaar met dit resultaat:



Op de onderste foto zie je hoe groot hij is. Jongste zoon (ruim 1.90 meter groot) houdt de deken vast. Je ziet nog net zijn voeten aan de onderkant. De deken ligt op de bank en 's avond kruip ik er regelmatig lekker onder. En dan denk ik automatisch terug aan onze geweldige vakantie in Amerika....

12 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, ik verlang ook naar licht! Als ik nu mijn lamp aanzet vervormd het alleen maar krijg je vals licht zie je nog de helft niet.
    Gaaf deken geworden heerlijk om lekker onder te kruipen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oor mij mogen de donkere dagen ook snel voorbij zijn, hoewel, gezellig op de bank onder een dekentje... Prachtig gehaakte deken!
    Je kaart is ook heel mooi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fleurige kaart met de flamingo! Je deken is prachtig geworden in die kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou we hadden het hier net ook nog over dat we klaar zijn met de donkere vooravonden... Tijd voor het voorjaar, maar we zullen het voorlopig nog ff moeten doen met kaartjes als deze die dat fijne gevoel opwekken ben ik bang. Ik vind de kaart super leuk geworden! Groetjes Claudia (Crazy for CAS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flamingo’s, ik hou ervan! Hartstikke leuk en tropisch kaartje, dat geeft warmte! En je deken ook, wat is ie gaaf! Ben de blokkendeken van Claire aan het haken, veeeeel blokjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de flamingo en de gehaakte deken is supermooi,een leuk aandenken aan jullie prachtige reis,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superdeken zeg! Leuk dat je dan meteen herinneringen hebt aan jullie geweldige vakantie. Gelukkig beïnvloedt het weer mij bijna nooit. Ik lees bij veel mensen dat ze het beu zijn en dan moet ik echt nadenken: is het zo slecht geweest dan?
    Maar je kaart geeft wel en zomergevoel. Leuk met die flamingo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk zomers kaartje!! Ik word er wel vrolijk van. Ook binnenkort maar eens weer pakken.
    En wat is je deken gaaf zeg!!
    Hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Henriët, daar wordt je vrolijk van!
    Leuk dat je met ons meedoet bij CFC! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart is dit! Die roze flamingo en dan het designpapier met de gatenplanten én een bijpassende embossingfolder, supertof! Hartstikke leuk ook dat je met dit kaartje meedoet aan onze challenge bij Crazy for CAS, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat tof zeg mag ik vragen waar de embossing folder van is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Felicia
      Deze embossingfolder is van Marianne Design.

      Verwijderen