donderdag 13 december 2018

Marianne Design - Challenge 215

Deze keer heeft Boukje een hele leuke, maar ook best lastige challenge voor ons bedacht. Ze heeft namelijk deze inspiratie-foto gekozen:


De kleurtjes van het papier had ik er vrij snel bij gekozen en het dp lukte ook nog. Maar toen begon het denkwerk. Maar al snel vond ik de stansjes er bij die ik wilde gebruiken en uiteindelijk is dit mijn kaart geworden:


Gebruikte materialen:
Papier uit eigen voorraad
CR1374 Box Card (tak)
COL1443 gift wrapping bird/heart/tag (vogel en tag)
COL1359 smart phone (tekst stempeltje)

Benieuwd wat de andere designers gemaakt hebben? Kijk dan snel op het Marianne Design Challenge blog.

8 opmerkingen:

  1. De opdracht is super! Een prachtige creatie laat je ons zien, een leuk idee met deze prachtige kleurcombi, ik wens je alvast Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met volgens mij alle kleuren van het palet! Ik ga eens kijken of ik weer mee kan doen. Misschien mijn eerst kaart voor het nieuwe jaar......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Henriet. Mooi eenvoudig. Gefeliciteerd met je top plekje bij het kerstkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, deze is leuk zeg.
    Ik vind dat "drukke" dp erg goed passen bij de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart is het geworden, ik vind de kleuren heel erg mooi.
    Gisteren jouw mooie kaart ontvangen, dankjewel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je met dit mooie kleurenpalet gemaakt Henriët....SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje met het kleurenpalet ga me er ook eens over buigen vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is prachtig! Ook in het echt. Dank je wel voor dit lieve gebaar!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen