donderdag 22 november 2018

52 weeks to Christmas - week 47

Week 47 alweer bij 52 weeks to Christmas vandaag. Dan realiseer je je ineens dat het nu wel heel snel gaat tot aan Kerst (nog maar 4,5 week werken......)
Vandaag heb ik alvast de Kerstsokken klaar gehangen:


Een vrij eenvoudige kaart deze keer. Ik ben begonnen met een witte, vierkante kaart. Daarop rood papier en daarop wit dat is bewerkt met een embossingfolder. Daarop de tekst en rondom een touwtje. De 3 sokken precies met het puntje onder het touwtje geplakt zodat het lijkt of ze er aan hangen.
Simpel maar met een mooi resultaat.

Zaterdag organiseer ik met 2 vriendinnen een kleine fair in de schuur van 1 van die vriendinnen in Zuidlaren. De een verkoopt mooie, zelfgemaakte sieraden en kaartjes, de ander verkoopt zelf beschilderde stenen en ik neem mijn gehaakte spulletjes en mijn kaartjes mee. Het belooft weer een leuke dag te worden!
Onderstaande "advertentie" hebben we alle 3 op onze facebookpagina geplaatst:

✳️Zaterdag 24 november 2018✳️
Zet deze datum in je agenda! Van 11 tot 16 uur organiseren wij weer de minischuurfair in de schuur van Middenstraat 14a in Zuidlaren. Met de komende feestdagen in het vooruitzicht hopen wij, Steenzoekertje Zoeken, Eigen gemaakte cadeautjes en HIPbyCaroline , jullie met onze creatieve en eigengemaakte producten te inspirerenšŸŽ…šŸŽ. Natuurlijk staat gezelligheid voorop! Tot dan? Delen van dit bericht mag en zeg het voort šŸ˜Š#hobby#inspireren #uniek #handgemaakt #SteenzoekertjeZoeken#Eigengemaaktecadeautjes #HIPbyCaroline #gezelligheid #minischuurfair#Sinterklaas #Kerst #ofgewoonzomaar




En als je dit leest en je woont in de buurt....je bent van harte welkom!


22 opmerkingen:

  1. Lijkt me zeker een aanrader jullie schuurfair! Succes ermee en vooral veel plezier!
    Leuke sokjeskaart!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kerstsokkenkaart, Henriƫt. En jammer dat Zuidlaren niet echt in mijn buurt is, het lijkt me hartstikke leuk. Veel plezier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke sokjes kaart heb je gemaakt.
    Heel veel succes met jullie schuurfair, helaas woon ik ook niet in de buurt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart Henriƫt, en wat leuke spulletjes verkopen jullie, jammer dat ik niet in de buurt woon, veel succes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Blijft leuk met de sokken aan de lijn.
    Leuke fair organiseren jullie, jammer dat het niet in de buurt is.
    Groetjes hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje. Het hoeft ook niet altijd heel ingewikkeld.... EN veel plezier met de markt. Helaas te ver uit de buurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met deze kerstsokken. Leuk met die ge-emboste achtergrond. Veel succes zaterdag met de fair.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat gezellig zo'n schuurfair samen met vriendinnen te houden Henriƫt. Wat jammer dat ik niet in de buurt woon :(
    Je kaart is heel leuk vind ik, het hoeft niet heel ingewikkeld toch?
    Veel plezier en succes zaterdag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maken jullie leuke knutsels , veel plezier met de fair!
    Gezellig , dankjewel voor deze mooie bijdrage aan 52WTC …

    Succes met de fair en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk allemaal !
    Mooie kaart weer !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje!!!
    Succes zaterdag!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje en wat leuk dat jullie een fair organiseren! Het is voor mij te ver weg maar wens jullie veel plezier en goede verkoop!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart weer...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart! Zuidlaren is helaas voor mij iets te ver maar veel plezier. De spulletjes zien er mooi uit. Die stenen vind ik erg leuk bedacht.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk, die kerstkaart.
    Misschien simpel, maar ik vind het bedenken vooral erg knap.
    Als het idee er is, is de kaart soms zo klaar.
    Succes met de kleine fair, spannend hoor.
    Ik woon niet echt in de buurt, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeel mooi je kerstkaartje met die kerstsokken aan het lijntje Henriƫt
    Leuk dat je een kerstmarktje gaat houden met je vriendinnen ...voor mij vanuit West Brabant een ver ...jammer eigenlijk...

    succes ermee!!!

    groetjes
    Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje heb je gemaakt Henriet! Jammer dat het niet in de buurt is,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart,leuk bedacht met de sokken aan de waslijn, ik wens jullie veel succes met de fair,zal vast goed lopen met al die mooie spulletjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Henriet en heel veel succes met de fair zaterdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke reeks creaties ! top hoor, hopelijk raakt het allemaal goed verkocht !
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een geweldig leuke kaart met die kerstsokken aan de lijn

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk deze eenvoudige kaart met kerstsokken Henriet.Helaas niet in de buurt. In oktober nog wel een keer met een fietstocht doir Zuidlaren gekomen en een heerlijke Drentse bol van Hovius meegenomen... ik hoop dat jullie wat succes hebben gehad met de activiteit. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen