donderdag 8 november 2018

52 weeks to Christmas - week 45

Na vorige week een weekje te hebben overgeslagen bij 52 weeks to Christmas ben ik er nu weer. Niet met 1, niet met 2 maar met 3 labeltjes tegelijk.
Het leuke nieuwe stansje van Marianne Design waar je borduurgaatjes mee kunt stansen kon ik niet laten liggen. Zo kan ik mooi 2 hobby's met elkaar combineren.
Gisteravond heb ik heerlijk een poosje zitten borduren en dit is het resultaat:


Ik denk dat er nog wel meer labeltjes volgen want ik vind ze leuk om voor de kerstvakantie aan collega's te geven.

Gisterochtend toen ik naar school fietste heb ik genoten van de herfstkleuren. Ik fiets een stukje door het bos en daar ben ik even gestopt om de volgende foto te maken:


Dat was een goed begin van de dag!

25 opmerkingen:

  1. Door zo'n kleurrijke laan fietsen is zeker geen straf! Genieten!
    Jouw labeltjes met de miniborduurwerkjes zijn schitterend!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave labeltjes heb je gemaakt, mooi geborduurd, super! En je foto is ook zo mooi, echt genieten in de stille ochtenduren.
    Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn ze schattig deze leuke labeltjes. Prachtige foto met deze herfstkleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke labeltjes en een prachtige foto!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, die labeltjes! En wat een prachtige herfstfoto!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke labeltjes...
    Heerlijk om de ochtend zo te beginnen...prachtig!!
    Liefs en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn prachtige labeltjes Henriët...zo mooi die geborduurde figuurtjes erop...
    en wat een schitterende herfstlaan waar je door rijdt...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs leuke labels geworden, ik kan met nekklachten helaas niet borduren maar vind het er wel super uit zien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke labels Henriët, zitten de borduur patroontjes er bij, of zijn die van jezelf?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor die geborduurde labels. En een prachtige herfstfoto.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn inderdaad leuke labels en een leuk idee om te borduren. Super die kleuren van de herfst. Ik geniet ook nog iedere morgen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke labels en wat een mooie foto van het bos, dat is altijd genieten nu met deze kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een mooie weg naar je werk ! En je labels zijn prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige labels en prachtige herfstkleuren !
    Groeten
    Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super om je dag te starten met zo'n mooie fietstocht.
    Wat zijn je labeltjes mooi geworden.
    Heerlijk om zulke kleine projecten te borduren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zijn gaaf! Zo leuk kruisjes borduren op papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Henriët! Ik heb het malletje ook liggen...
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow....wat zijn je labels prachtig geworden Henriet.....ik vind ze heel erg mooi!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg, die labeltjes die je gemaakt hebt! Ik zag het ook voorbij komen.... Heel leuk. En je foto is ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf die labeltjes Henriët. Ik ben er ook mee aan de gang, je kunt er zoveel mee vind ik.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige labeltjes met deze leuke borduurtjes. Kon deze mal ook niet laten liggen.maar nog geen tijd gehad om er iets mee te doen. Komt nog wel... Mooie foto van het bos in herfsttooi . Wij waren vandaag in de buurt van Holten daar was het ook zo mooi. En genieten van de kleurrijke natuur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je een weekje overslaat en dan de week erna met maarliefst 3 kaarten komt....Goed bezig!!
    Je foto......WAUW!! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke labeltjes heb je gemaakt, ben er ook over aan het denken om dat malletje aan te schaffen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke labeltjes Henriët. Ik zag je foto al op FB voorbij komen, die van het fietsen, heerlijk!
    Ook je babykaart is een bjoetie. Lekker bezig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk en mooi, heb deze snijmal ook, maar heb me er nog niet aan gewaagd, ik zie wel
    leuk verwerkt in ieder geval
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen