maandag 24 september 2018

Home sweet home

Bij De Egel is de challenge deze keer "Nieuw begin" (baby, woning, huwelijk, verhuisd). Ik maakte deze keer een verhuiskaartje:


Eerst stanste ik de bomenrij uit wit papier en bewerkte deze met Distress Vintage Photo. Daarna sneed ik een stukje dp precies op maat van deze bomenrij. Op het dp kwam eerst een silhouet van een winters tafereeltje (waarvan ik achteraf denk dat het er niet op had gehoeven) en daarop de bomenrij. Daar bovenop een denneboom en een vliegenzwam en om het af te maken te gnomes van Marianne Design. Zie ze eens trots voor hun nieuwe huisje staan!


Hier zie je het kaartje nogmaals maar nu met een gnome ernaast die ik haakte voor onze kerstmarkt.


15 opmerkingen:

  1. geweldig leuk herfstkaartje, lief hoe die twee er staan bij hun nieuwe verblijf... en je haakwerkje is ook schattig!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Echt heel erg leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het Silhouet op je achtergrond juist wel heel mooi staan Henriët, het geeft diepte in je kaart! Ik wacht ook op mijn gnomes....wat waren die snel uitverkocht zeg! Heel mooi kaartje is het geworden...maar je gehaakte gnome is ook heel gaaf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#64e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig kaartje! Die gnomes zijn leuk, zeg! En dan ook nog een zelfgehaakt exemplaar erbij. Supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Henriet....en wat is de gnome gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke achtergrond en wat zijn ze trots op hun nieuwe huis, ik vind je gehaakte genome ook erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtige verhuiskaart! Wat hebben de gnomes een prachtig huis gekregen in het bos. Je gehaakte variant is ook super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi!!! Zo'n gezellig tafereeltje. Ook je CAS kaart vind ik super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart. Leuk om die voor een verhuizing te versturen. Eens wat anders. Je gehaakt gnoom is ook erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, zowel de kaart als de gehaakte gnome. Ik was in Italië in een winkel en daar was het al gnomes wat de klok sloeg. Is het mode?
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. En veel plezier bij Donar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat issie superleuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartje Henriët!! En zo leuk met die echte gnome ernaast.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooooh!!!!! Wat een mooie kaart!!!!! En die kaboutertjes!!!! ♥♥♥♥ Die kende ik nog niet, hoe schattig zijn die! Oké, waar is mijn verlanglijstje!?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En de gehaakte kabouter is trouwens ook helemaal geweldig!! ♥♥

      Verwijderen