zondag 9 september 2018

Easelkaart

De kop is er weer af. De eerste schoolweek zit er weer op en het is net of we niet weggeweest zijn. Ik heb dit jaar een heel gezellig klein klasje. Mijn groep 6/6 telt dit jaar maar 10 leerlingen. De 8 leerlingen in groep 6 had ik vorig jaar ook al in de klas dus die weten precies wat de bedoeling is. De 2 heren in groep 5 voegen zich moeiteloos in. Een super start dus!

Tijdens onze vakantie in Amerika zag ik bij toeval dat ik in de top 3 stond bij het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog met mijn Toekankaart. Nu mag ik gastdesigner zijn voor hun lopende challenge: maak een easelkaart.


Ik maakte de kaart van 2 stukken cardstock waar je vierkante kaarten van kunt maken. De ene kaart vormt de onderkant en de achterkant en de andere de voorkant. Op het grote rechtopstaande stuk kwam de grote kerstboom, het rendier en de arreslee. In het midden 4 kleine kerstbomen en vooraan de kerstman. Hij heeft zijn slee even geparkeerd om voor deze kaart te poseren.

Hier zie je de kaart van de zijkant.

Alle gebruikte stansen en het dp is van Marianne Design.

Deze kaart laat ik meedoen bij de challenge van Dutch Card Lovers waar deze keer alles mag.


11 opmerkingen:

  1. Al weer helemaal in de dagelijkse routine, het gaat vast een leuk schooljaar worden met zo'n gezellig klein klasje. Leuke easelkaart, wat staat het rendier mooi te wachten in het bos op de kerstman.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje, leuk om zo neer te zetten. De kaart uit je vorige post is ook gaaf! lief met het vogeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat staat hij leuk te poseren! Dat heeft hij vast vaker gedaan. Je kaart is erg leuk van model en zo kun je er veel op kwijt.
    Leuk dat je klas gezellig lijkt. En inderdaad, een kleine groep dus...ik wens je een heel fijn schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleine klasjes zijn leuk, zowel voor de juf als de kinderen.
    Mooie kaart met leuke mallen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje wat staat de sneeuwman lekker in de spotlights te stralen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd zeg, mooi model ook. Ik heb dit nog nooit zo gemaakt, ook maar eens doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje Henriët!! Het rendier komt hier zo ook mooi op uit. Succes met je nieuwe klas. Wel leuk zo'n kleine groep kan je ze wel goed aandacht geven.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaartje leuk model. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen