donderdag 20 september 2018

52 weeks to Christmas - week 38

Na mijn (bijna) witte kaart van vorige week nu een kaart met iets meer kleur voor de wekelijkse kerstkaart bij 52 weeks to Christmas:



Het dp komt van de nieuwe kerstblokken van de Action. Ik heb de blauwe winterstyle en de bruin/gouden monochromestyle meegenomen. Ik vond de blauwe kleuren wel mooi bij de ijsbeer passen.
De foto heb ik gemaakt bij mijn gehaakte kerstuil, Hier ga ik een voorraadje van maken voor de kerstmarkt die ik weer ga organiseren met mijn 2 vriendinnen.

Vanavond speelt mijn (basketbal)cluppie hun eerste Europese wedstrijd van dit seizoen. Dat wordt dus met de laptop op schoot de wedstrijd volgen. Zaterdag volgt de thuiswedstrijd en dus weer de eerste keer dit seizoen dat ik ze ga aanmoedigen. Zin in!

15 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig kerstkaartje ! Die diertjes van MD zijn toch altijd leuk he !
    Geniet van de wedstrijd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, heerlijk die ijzige kleuren...en met die schat van een ijsbeer.
    En dan die leuke gehaakte uil!! geweldig.
    Ga duimen voor je basketbal cluppie...en veel plezier bij de thuiswedstrijd.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met dit mooie papier. Je uiltje is ook helemaal te gek!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart !!!!!
    Je uil is ook top !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart en je kerstuil is heel mooi.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn hele mooi kleuren en mooi kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lief kaartje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kerstkaartje en een leuke uil!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi en schattig kaartje, en wat is je uil prachtig ! Succes voor je ploeg ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Henriët! Mooi papier is dat!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi is het nieuwe papier, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt, ook je uil is zo leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf die kerstuil, die zit heel gezellig tegen je leuke kerstkaart aan Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart en een schattige kerstuil.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieverd ! mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze week, top !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Henriët, sorry een beetje late reactie maar ben al een paar keer naar de tandarts moeten gaan voor een tand te laten trekken en een kroon te laten zetten, begon het allemaal te ontsteken...dus was geen top week!
    Nu gaat het gelukkig weer beter!
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen