donderdag 13 september 2018

52 weeks to Christmas - week 37

Na een paar weekjes afwezigheid heb ik de draad weer opgepakt van de wekelijkse kerstkaart.
De kaart van vandaag is een vluggertje.....  Ik had nog geen kaart klaar en moest woensdagavond na het eten en na mijn muziekles nog een kaartje maken. Dit is het geworden:


De basis is een witte, vierkante kaart. Daarop een wit vierkant bewerkt met een embossingfolder met sterren. Verder de nieuwe cirkel en sterren en de Tomte gnomes van Marianne Design en aan weerszijden een kerstboom. Een kaartje met een glimlach!

Wat is het heerlijk werken met mijn groep 5/6. Doordat het maar een klein clubje is (10 leerlingen) kunnen we veel leuke dingen doen en heb ik veel tijd voor extra hulp. Ik merk het ook als ik thuis ben. Heb dan nog energie over. Mijn huis is dan ook lange tijd niet zo opgeruimd geweest (ben benieuwd hoe lang dat zo blijft....).

4 augustus zijn wij weer oom en tante geworden. Wij waren op dat moment in Amerika maar kregen een uur na de bevalling al een face-time belletje van de kersverse ouders. De kleine meid heeft de mooie naam Liselot gekregen. En omdat ik voor haar grote zus destijds haar naam heb gehaakt moets ik nu natuurlijk ook weer aan de slag. Dus in de avond uren haakte ik ook voor Liselot haar naam:



19 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje in het wit, en met dat lieve stel erop...wat zijn ze leuk!!
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart !!!!
    En wat leuk die naam !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart. heel mooi met de kaboutertjes en bijna in het wit. Erg leuk gemaakt. Henriët. Je easelkaart van hieronder is ook erg leuk geworden. Mooi haakwerk met de namen.. Leuk idee. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in het winterswit, de Tomte Gnomes passe heel mooi in de sterrencirkel. Wat is die gehaakte naam leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, zo leuk met die kabouters ! En je haakwerk is super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Henriët prachtig in deze winterwitte kleur en die gnoompjes zijn zooooo schattig....zullen vast binnenkort ook in mijn mandje kruipen vrees ik.... hihihi
    en wat een mooie naam voor je nichtje en prachtig die naam gemaakt....echt leuk gedaan!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Henriet! We hebben dezelfde gedachten!! haha!
    En om 7 uur ging het goed hoor! Nog bedankt voor de hulp!
    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriët, wat fijn dat je werk zo bevalt, leuk om te lezen. Je kaart vind ik een plaatje. Ik heb die kabouters ook gekocht want ik zie er zó veel leuks mee. Dank je voor deze inspiratie :)
    Gefeliciteerd dat je weer tante bent geworden en wat superleuk en gaaf die gehaakte namen. Wat een werk, het zijn ook nog eens lange namen. Straks kunnen ze er samen woordjes mee gaan leggen ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart, wit blijft mooi en dat kabouterstel is ook schattig. Heb ze ook, maar moet er nog mee aan de slag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat een schitterende kaart Henriet....dat heb je leuk gedaan! Ook je haakwerk letters zijn prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje, lijkt alsof je samen met Suzan aan de knutsel geweest bent...
    Leuk dat je een tof klasje hebt!
    En wat zijn die gehaakte letters voor je nichtje mooi!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Henriët! En wat fijn dat je een beetje energie overhoudt voor leuke dingen zoals het huishouden😂 en gelukkig hele mooie kaartjes maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk, zoveel wit !mooi kaartje
    bedankt om weer van de partij te zijn deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart zo in het wit, Henriët.
    En wat leuk die letters. Een heel werk lijkt me zo, zeker zo'n lange naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met die 2 leuke kabouters erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 10 leerlingen, wat een luxe! Heerlijk toch dat je nu energie over hebt als je thuis komt. Om op te ruimen, te haken (wat leuk die naam) en om kaartje te maken (geweldig die witte dwergen). Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mag dan wel een snel kaartje zijn maar zo wit vind ik het wel super!! Ik hou erwel van.
    En super leuk ook die gehaakte letters.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi Henriët! Ik vind het een zeer geslaagd kaartje. En die gehaakte naam is ook geweldig.
    En wat heerlijk, zo'n klein klasje! Geniet er van.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen