woensdag 29 augustus 2018

Daar ben ik weer

Zo......na meer dan een maand afwezigheid in blogland (het vorige berichtje had ik voor mijn vakantie al ingepland) ben ik er weer. Vol van alle indrukken en alles wat we in Amerika gezien hebben. Onze reis begon in Seatlle via o.a Portland, Sacramento, San Francisco, Death Valley, Las Vegas, Zion National Park, Bryce Canyon National Park, Monument Valley, Grand Canyon, Joshua Tree National Park en Los Angeles en toen na 29 dagen weer terug naar Nederland.
Wat we allemaal gezien en gedaan hebben is eigenlijk niet te beschrijven...... Daarom heb ik geprobeerd e.e.a in 3 fotocollages voor jullie vast te leggen:

 Grand Canyon, Bryce Canion, Zion en Bodie
 Venice Beach, Hollywood, Joshua Tree, Mono Lake
Mount Hood, Monument Valley, Mount Hood, San Francisco

Weer thuis heb ik echt even een paar dagen nodig gehad om weer te landen. Maar gisteravond had ik eindelijk weer rust in mijn hoofd en ben ik lekker aan de knutsel gegaan.
Ik heb een kaart gemaakt voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. Ze hebben deze keer een sketch. Altijd fijn om mee te werken!


Het dp dat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit een blokje dat ik in Amerika heb gekocht. De flamingo kreeg ik voor mijn verjaardag en lag nog ongebruikt bij mijn knutselspullen (dat is niet verwonderlijk want we gingen 2 dagen na mijn verjaardag op vakantie....).

Nu ga ik richting school. Gisteren samen met manlief alle tafeltjes al op de goede plek gezet. Nu verder met inrichten en alle andere klusjes die nog gedaan moeten worden. Morgen startvergadering en dan zit de vakantie er al bijna weer op.

14 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's! Ik geloof goed dat al die indrukken eigenlijk niet te beschrijven zijn, wat een geweldige belevenis lijkt mij deze reis. Echt een ervaring! Je kaartje is prachtig, zo te zien zit je er alweer helemaal in! Succes met de laatste voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar, hier zitten ze alweer in de 2e week.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een prachtige rondreis gemaakt door Amerika. Inderdaad niet te beschrijven al die overweldigende indrukken. De herinnering komt terug bij verschillende foto's die ik zie.
    Je kaart is heel erg leuk geworden met deze sketch en leuke materialen. Veel succes weer met het nieuwe schooljaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reis om op terug te kijken...je kaartje is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige collages. Ik had het een en ander al op FB gezien! Zo indrukwekkend. Allen op de foto's al. Dus kan ik me wel indenken dat dat in het echt helemaal even duurt voor alles verwerkt is.
    Je kaartje is leuk. De flamingo is weer een enige stans! En ik ben je verjaardag echt vergeten! Sorry, zo stom! Toen ik eraan dacht zag ik ook je bericht dat je onderweg was naar de VS. Toen dacht ik: dan een te laat kaart, leuk als ze die vindt bij thuiskomst en nóg vergeten.
    Sterkte weer met voorbereiden, lief dat mr. B je heeft geholpen met de tafels en stoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Henriet. Bij mij komen weer herinneringen boven als ik de foto's zie . Op de meeste plaatsen zijn wij ook geweest. Wel al lang geleden hoor. In 1995 voor het eerst een rondreis gemaakt in de streek waar jij ook was. Behalve mount hoofd zijn we ook op die plaatsen geweest. We zijn in 1999 nog een keer die kant op geweest en nog wat andere parken bekeken en helemaal in het zuiden geweest in de woestijn en we hadden geluk de cactussen bloeiden heel mooi. De natuur is aan die kant van Amerika is overweldigend. Prachtige natuurparken . Fijn dat jullie zo genoten hebben. En door de foto's kun je het gevoel goed vasthouden. Je kaart is heel leuk gemaakt volgens de schets... leuk om zo de flamingo te gebruiken op de kaart. Die is ook echt heel mooi. Ik heb de zomerse mallen ook nog niet zo kunnen gebruiken.... veel succes met je werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave vakantie hebben jullie gehad. Wij hebben ongeveer dezelfde route gedaan zo'n 22 jaar terug alweer!!!!
    Indrukwekkend.
    Je kaartje is superleuk, de flamingo heeft niet veel nodig.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Snap dat je even moet landen...Je flamingo kaart is superleuk! En...ik ben alweer anderhalve week aan het werk. Jij ook weer bijna...succes met de start zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's. Wijn zijn 3 jaar geleden naar Amerika geweest en ik zie vee herkenbare plekjes. Zelf vonden wij Bryce Canyon mooier naar de Grand canyon. En Pier 39, ook zo mooi. Ook nog naar Alcatraz geweest? Heel indrukwekkend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal goed toch dat je eerst even alles moet laten landen van zo;n reis. Zoveel dingen gezien en indrukken. Maar gaaf dat je het gedaan hebt.
    En bijna weer aan het werk maar een super kaartje heb je vandaag om te laten zien. Die flamingo is zooo leuk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave vakantie hebben jullie gehad Henriet....prachtige foto's! En al gelijk weer een leuk kaartje gemaakt.....knap hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's. Mooi kaartje.
    Succes met de start.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's heb gemaakt, en zo te zien heb je genoten.
    Je kaart is ook weer super geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb je avonturen gevolgd op FB. Wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt!
    En ook je kaartje vind ik heel erg mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zullen jullie een geweldige vakantie gehad hebben! Superleuk al die foto’s, vooral ook omdat ik plekken herken waar Joost en ik ook geweest zijn. Kan me voorstellen dat het landen even tijd kostte toen jullie weer terug waren in Nederland. Inmiddels is de kop eraf, denk ik. Je eerste schooldag weer overleefd?

    BeantwoordenVerwijderen