donderdag 14 juni 2018

52 weeks to Christmas - week 24

Vandaag een CAS kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. En je gelooft het of niet maar ik ben toch echt ruim een uur met dit kaartje bezig geweest. In mijn hoofd zag het er eerst heel anders uit......


Veel uitleg heeft dit kaartje ook niet nodig: een witte kaart zelf op maat gesneden, daarop groen en wit en op de bovenste met groen het bomenlandschapje en de tekst gestempeld. Meer is het niet voor vandaag.

Deze kaart doet ook mee bij Knutsels en Kadootjes. Daar vragen ze een CAS kaart.

Mijn bezoekje aan de tandarts maandag viel op dat moment alles mee. Maar vanaf dinsdag steeds een zeurderig gevoel in mijn kies..... zal wel weer overgaan hoop ik.
Vandaag sportdag met alle groepen 6-7-8 bij ons uit de Stichting. Gelukkig is het zonnetje er al bij op dit moment.

6 opmerkingen:

  1. haha, geweldig he hoe we kunnen worstelen met een idee wat in je hoofd zit...maar tis gelukt!!! gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had bijna je kerstkaartje gemist Henriet.....prachtig!
    Soms ziet het inderdaad anders in je hoofd.
    Fijn dat het meeviel bij de tandarts!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie CAS kerstkaart, voor mij is dat ook erg ingewikkeld ik hoop dat jullie het na de middag droog hebben gehouden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie CAS kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is erg leuk! Ik had hem gemist. Het is dat je het schrijft vandaag, dus ik ben even gaan kijken. Maar Cas is ook mooi! En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kerstkaartje in CAS stijl, leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen