donderdag 10 mei 2018

52 weeks to Christmas - week 19

Goedemorgen! Na het prachtige weer van de afgelopen dagen komt de regen hier nu met bakken uit de hemel. Wel jammer want juist vandaag zijn er bij ons in het spel door het hele dorp spelletjes in verband met onze jaarlijkse Sport en Spel week. Het hele dorp fietst dan met hun wijk van spel naar spel. Altijd fijn als het dan droog is. Even flink duimen dus voor vanmiddag.

Vandaag mijn wekelijkse kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas. Deze had ik gelukkig al in het voren klaar want met de warmte van de afgelopen dagen heb ik geen kaartjes gemaakt.


Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door een kaartje op internet maar heb er toch mijn eigen draai aan gegeven. Ik blijf de combinatie van zwart/wit en kraft een hele mooie vinden.

Met mijn sterkaart van vorige week kwam ik in de top 3 bij de maandelijkse challenge van 52 weeks to Christmas. En erg leuk dat iedereen in de top 3 evenveel punten had. Voor de volgende challenge mag ik gastdesigner zijn. Leuk!

Voor de fair die ik zaterdag met 2 vriendinnen organiseer haakte ik nog meer potjes:


Heel benieuwd of ze ook verkocht worden.

Nu lekker aan de knutsel. Heb nog heel veel ideetjes die ik wil uitwerken. Maar of dik daar allemaal aan toe kom vandaag???

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Henriette, leuk dat je er weer bij bent van de week.
    Hier nog droog net wat was buiten gehangen...hopen dat het zo blijft.
    wat een leuke gehaakte potjes...WOW

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met mooie kleurcombinatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart, heel mooie kleurcombinatie ! En proficiat met je winnende kaart ! Je gehaakte potjes zijn superleuk. Hier is het grijs, maar (nog) geen regen.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw nieuwe kaart voor week 19 is ook weer
    superleuk geworden , mooi dat je meedoet met deze week
    Fijne kerstgroetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow......wat een prachtig kaartje Henriet.....schitterend in deze kleurtjes!
    De haakwerk potjes zijn ook gaaf zeg....vooral die rechtsonder met blauw en grijs.....prachtig!
    Hopelijk gaat de verkoop zaterdag goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. Je hebt nu ook een heel mooi kaartje Henriet. Je gehaakte popjes op de potjes zijn erg leuk.. Succes ermee/ En veel knutsel plezier. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, Henriët! En die potjes zijn gaaf, die worden vast wel verkocht. Ik zou er best een willen :-)
    Jammer dat het bij jullie zulk slecht weer is met Sport en Spel, hier is het grijs maar droog.
    Groetjes, fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je top 3, wat leuk allemaal evenveel punten.
    Ook deze kaart vind ik erg gaaf, prachtig dat zwart met kraft.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart. en zeker deze kleuren combi blijft ook altijd mooi! Gefeliciteerd met je nominatie in de top 3 van 52 WTC. En fijn dat je deze week ook weer mee doet. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, zo genoten van het mooie weer! Nu weer tijd om binnen ff te knutselen en te bloggen. Jouw kaartje èn je haaksels zijn superleuk geworden! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en wat een leuk haakwerk !
    Zijn denk ik zo verkocht !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij hadden vanmorgen regen, rond half 10 klaarde het op en nu komt de zon zelfs door.Mooie kerstkaart in deze kleurencombi, succes met haken, deze potjes zijn ook weer super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je topplaatsje bij de 52 WTC...het was ook een prachtig kaartje en ik ben benieuwd naar je gastdesignerkaartje daarvoor
    het kaartje voor deze week is ook weer heeeel mooi ...
    Hopelijk zijn de dorpsspelen niet al te veel in het water gevallen
    Hier hebben we geen drup regen gehad, maar het is wel aanzienlijk kouder dan gisteren en de afgelopen week..
    je haakwerkjes zijn ook geweldig leuk...succes met de verkoop!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Henriet! Zo leuk gedaan met het touwtje! En gefelicteerd met je top 3! Ben benieuwd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart heb je gemaakt
    en je haak werkjes zijn ook super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart en je potjes zijn echt fantastisch! Veel succes op de fair!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, altijd top dat dit en Kraft bijeen
    Blij dat je er deze week weer bij bent
    Grtjs martina DT 52 WTC x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje, gave kleurencombi! Bedankt weer voor het meedoen aan onze wekelijkse challenge bij 52WTC!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie rustige kerstkaart Henriët. Mooie kleurencombinatie. Je gehaakte potjes zijn superleuk, volgens mij zijn die zo verkocht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen