maandag 24 april 2017

Vakantie

Deze week hebben we mei-vakantie. En dat in de laatste week van april. Het weer belooft niet veel soeps te worden dus lekker veel tijd om te knutselen. Kaartjes maken schiet er de laatste tijd iets te vaak bij in naar mijn zin, dus nu maar even een inhaalslag maken.

Vanochtend was ik (onbedoeld) al heel vroeg aan de knutsel. Toen ik wakker werd keek ik met mijn "net wakker hoofd" zonder bril op de wekkerradio. Volgens mij was het 8.15 uur. Een mooie tijd om op te staan. Nadat ik gedoucht en wel beneden was keek ik op mijn telefoon en zag daar tot mijn schrik 6.40 uur op staan. Tja......de 6 en de 8 lijken zonder bril wel erg veel op elkaar....
Lekker op mijn gemakje begonnen aan onderstaand label:
De stempels van Karin Joan zijn nieuw. Ik stanste een label uit kraft en uit roze/zwart dp. Die plakte ik op elkaar voor de stevigheid. Wit papier bewerkte ik met een embossingmal met ballonnen. Dit matte ik op kraft en plakte ik schuin op de label. Ik stempelde 2 cadeautjes op het dp en knipte ze uit, plakte ze op wit papier en stempelde de strikjes op het witte papier. Dit ook weer gemat op kraft en weer schuin op de ge-emboste ballonnen geplakt. De tekst "Joepie" op vellum gestempeld. Dit stukje vellum vastgeplakt onder het gedeelte met de cadeautjes. Daarna nog een hartjesslinger in zwart en in kraft en een touwtje toegevoegd.

Met deze label doe ik mee met de volgende challenges:
De Egel: gebruik zwart op je kaart
Marianne's design divas: alles mag met als optie favoriete kleuremcombinatie

Vorige week won ik twee prijzen. De eerste met dit kaartje bij Marianne's Design Divas en nog een prijs bij Knutsels en Kadootjes met dit kaartje. Super leuk!!

In mijn vorige post vertelde ik al dat ik ben gevraagd om van alles en nog wat te haken voor een kinderdagverblijf. Omdat ze momenteel met een thema over beestjes bezig zijn heb ik rupsjes, vlinders, bijtjes en lieveheersbeestjes voor ze gehaakt. Hier zie je het resultaat:

6 opmerkingen:

  1. Leuk label, je brengt me op een idee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps hihihi! Zo had je natuurlijk wel wat extra knutseltijd vandaag!
    Erg leuk label heb je gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat is mij ook een overkomen. Heerlijk lange dag heb je dan! En je creatie (tag zou een beetje de creatie onderwaarderen) is erg gaaf! Ook je haakwerkjes zijn super.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Henriette, en op je haakwerkjes ben ik wel een beetje Jaloers.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je hebt die extra uurtjes goed benut, en er een onwijs leuke label gemaakt.
    De gehaakte beestjes zien er ook fantastisch uit hoor.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Haha extra knutseltijd !
    Je label is wel super geworden,
    heel erg mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen